Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei varmaan enää kannata lasta hankkia esikoiselle(7v) seuraksi?

Vierailija
05.12.2010 |

Olen potenut huonoa omatuntoa asiasta ettei esikoisella ole sisaruksia.Ne sisarukset jäivät tekemättä kun lähdin kouluun ja siitä suoraan työelämään.Myöhäistä taitaa olla nyt?

Onko ihan kamalaa kasvaa ainoana lapsena?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja veljelläni on 9 v ikäeroa ja monta hyvää hetkeä olen hänen kanssaan viettänyt. Mutta kyllä sen lapsenhankinnan täytyy lähteä teistä vanhemmista, lapsi kyllä sopeutuu kaikkeen.

Vierailija
2/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajatus. Ei heistä varmaan enää tässä vaiheessa ole seuraa toisilleen, mutta myöhemmässä elämässä kyllä. Vanhempi on vaikka 38 ja nuorempi 30, ei siinä hirveästi elämäntilanteessa ole eroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi seuraksi toiselle?

Vai tekeekö?

Entäpä se, että haluaa lapsen, rakastaa puolisoaan jne...?

Vierailija
4/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotta ja kumpikin on ihan onnessaan toisistaan. Nyt taapero 2 vuotta ja esikoinen 10 vuotta. Leikkivät yhdessä petseillä ja ulkona pulkkailevat, piirtävät. Taapero pääsee jopa leikkimään esikoisen kanssa vaikka olisi kavereita kylässä. Aivan ihanaa aikaa =)

Vierailija
5/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisistaan ole, mutta voihan muuten olla 2 lasta.

Vierailija
6/6 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on se ihan mukava silti vaihtaa ajatuksia siinä vaiheessa, kun pohditaan, missä hoitokodissa vanhemmille vaihdetaan vaippoja vai rupeaako jompikumpi lapsista omaishoitajaksi. Mä oon ihan älyttömän onnellinen, että mun vanhemmat saivat iltatähden, kun olin 10v. Musta ois ankea ajatus olla täysin yksin maailmassa (siis verisuvun puolesta), kun omista vanhemmista aika jättää.