Apua tarjolla pk-seudulle....
Hei!
Olen tässä yrittänyt löytää perhettä joka oikeasti avun tarpeessa. Minulla ja siskollani olisi hyvä kuntoisia lasten ja aiuisten vaatteita, leluja ja huonekaluja, joista oltaisiin valmiit luopumaan, kun ovat meille tarpeettomia. Mutta ei tahdota antaa niitä minkään järjestön kautta, koska siinä ei koskaan ole takuita mihin menevät. Ei olla itsekään mitään hyvä varaisia ja näin ollen halutaan antaa ne henkilökohtaisesti jollekin nitä oikeasti tarvitsevalle. Itselläni on 3 pientä lasta ja siskollani tyttö ja toinen tulossa.
Jos siis jonkun tiedät jolle lahjoituksemme olisi kultaakin kalliimpi, niin ota yhteyttä tai pyydä häntä ottamaan yhteyttä. Kuljetuskin järjestyy. taru181@luukku.com
Kommentit (22)
En ole täältä päin kotoisin vaan satakunnasta. Ikävää jos olet joutunut koulukiusauksen uhriksi.
Vauvan vaatteita tyttöjen ja poikien löytyy vaikka kuinka paljon, myös taapero ikäisille. Jotakin vaatteita myös 110-140cm. En kaikkea ihan muista kun niitä niin monta jätesäkillistä. Naisten ja miesten vaatteita ja kenkiä ( pääasiassa uusia tai kerran käytettyjä). Leluja pienille lapsille. Pinnasänky, miltein uusi kirjoituspöytä, lamppuja, kotiteatterilaitteet ( ei soita ihan kaikkia dvd-levyjä) yms. Mut laita ihmeessä mulle sähköpostia, kun täältä vaikea löytää näitä omia kirjoituksia.