Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi menette urheiluhalleissa toisten koppeihin?

Vierailija
05.12.2010 |

Ihmetyttää ja usein kiukustuttaakin urheiluhalleissa ja muissa yleisissä tiloissa ihmiset, jotka kuvittelevat, että koko halli on varattu heille ja he voivat mennä minne tahansa ja käyttää muille varattuja tiloja.

Eritoten jäähallien yleisöluisteluvuoroilla kävijät tuntuvat olevan ihan mahdottomia. Omilla lapsilla on kaksi kertaa viikossa sellainen harkkavuoro, että jäällä on heidän jälkeensä yleisöluistelu ja aina nämä yleisöluistelijat yrittävät tunkea muiden koppeihin vaihtamaan luistimiaan, vaikka taululla lukee ihan selvästi, mikä pukukoppi on varattu heille.

Viimeksi tänään kun asiasta mielestäni nätisti huomautin, niin sitten jokukin odotti, että minä käyn selvittämässä taululta heidän koppinsa ja hakemassa heille avaimen sinne - eiväthän he voi mennä omaan koppiinsa, kun ovi on lukossa, eikä kukaan ole ohjaamassa oikeaan koppiin! Niin, ja he nyt vain vähän tässä vaihtavat luistimia toisten tiellä...

Haloo! Jos ette osaa käyttäytyä, niin älkää lähtekö urheiluhalleihin ollenkaan. Muut käyttäjät maksavat vuoroistaan kalliin hinnan ja siihen kuuluu se, että saa käyttää omaa koppiaan itse ja olla siellä rauhassa. Sitäpaitsi monet harrastusvälineet ovat todella kalliita ja haluamme pitää ne lukkojen takana omassa kopissamme - ei ole mahdollista, että kopeissa ramppaa ties mitä väkeä edes takaisin koko ajan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina se "ensimmäinen koppi oikealla". Valitettavaa vain, että kaikki satunnaiset kävijät näyttävät aina paikasta riippumatta tunkevan sinne ensimmäiseen koppiin oikealla.

Joo, mieluummin ottaisin sen viimeisen kopin vasemmalla, että saisi olla rauhassa.

Vierailija
2/2 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ihmiset eivät edes tiedä, että ne kopit on nimetty jollekulle. Yleensähän esim. jäähalleissa on heti ulko-oven vieressä taulu, josta näkee mikä koppi on varattu kellekin ja taulun läheisyydessä on naulakko, missä ne koppien avaimet roikkuvat.

En tiedä, mistä johtuu, mutta useimmille ei näytä tulevan mieleenkään, että on jotain väliä sillä, minne tavaroidensa kanssa parkkeeraa. Sinänsä kummallista, eihän uimahallissakaan laiteta tavaroita toisen koppiin. Ehkä se on tämä "kaikki mulle tänne heti" -mentaliteetti, kun koko maailma pyörii oman navan ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla