Onko se 1,5v oululainen pikkuenkeli jo haudattu?
Kommentit (70)
uusi parisuhdemerkintä "kihloissa" (ja tämän lapsen äidin nimi) 50min sitten merkitty.
Kerro! En ymmärrä, miten vieraiden ihmisten hautajaiset voi sinua kiinnostaa.
On vaan piilottanut seinänsä. Sen miehen seinä on auki, ja ovat näköjään menneet kihloihin :O
Tietääköhän ko nainen koko kihloista? Ei meinaan olis eka kerta kun vastaavaa tapahtuu...
En kyllä tajua että miksi ihmeessä menisi sen kanssa kihloihin.
Tutkintavankeudessa oli nyt vapaalla....
Jos on nii ei voi muuta sanoa kun hyi vittu! jätkän lempilainauksena on "elä ja anna toisten elää"!!!
Tutkintavankeudessa oli nyt vapaalla....
Valitettavasti ei taida saada kummoistakaan tuomiota...
Jos on nii ei voi muuta sanoa kun hyi vittu! jätkän lempilainauksena on "elä ja anna toisten elää"!!!
Yök yök
onkse äiti tommonen punatukkanen?
Meinaan et sillä nimellä jos nyt oon ymmärtäny vihjeet oikein, löytyy aika monta tyyppiä facesta.
Etuhiukset.. Miehen nimikirjaimet mk
onkse äiti tommonen punatukkanen? Meinaan et sillä nimellä jos nyt oon ymmärtäny vihjeet oikein, löytyy aika monta tyyppiä facesta.
siis jos se on toi jolla on etuhiukset niin eihän sillä edes näy että ois kihloissa? Tai miehellä?
siis jos se on toi jolla on etuhiukset niin eihän sillä edes näy että ois kihloissa? Tai miehellä?
ja vielä tapahtumissa on tunti sitten merkannut olevansa kihloissa käyttäjän T.S:n kanssa
siis mitä ihmettä on tapahtunut? Olin reissun päällä liki kuukauden ulkomailla,enkä uutisia ole sinä aikana ehtinyt seuraamaan.
Voisiko joku kertoa että mikä on tämän ketjun puhuttu tapahtuma? Jokin pikkulapsi kuollut äidin miesystävän toimesta vai siis mitä ihmettä?
onko nyt hyvä mieli paskan puhujilla?
Joo en valitettavasti usko.
Ei poliisi turhaan syytä kuolemantuottamuksesta tai heitteellejätöstä.
Miksikäs sitten äiti löysi tämän lapsen, olisi kai kirjoitettu jos mies olisi soittanut ambulanssia jne?
kait se nyt idiootti puhututtaa tommonen!!
Toinen ei voi yksin sitä vaihtaa.