Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ikuinen hiivatulehdus?

Vierailija
05.12.2010 |

miten saisi hoidettua kokonaan pois. Mulla tulee aina uudelleen vaikka huolehdin hygieniasta ym.. Jäänyt kait päälle vuosien antibioottikuurista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis kesti sen 2 vuotta, mitä se kierukkakin mulla oli. Joka kuukausi uusi tulehdus. Silloin sitä hoidettiin Flukonatsolilla (reseptilääke suun kautta) ja auttoi aina loppukuukaudeksi. Muutenkin noilla käsikaupan lääkkeillä saattaa vain pahentua.

Vierailija
2/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako tuollaista reseptilääkettä miten "helposti"

Kait ne pitäisi jättää vaan nuo sokerit ynnä muut herkut pois ruokavaliosta kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai niiden jälkeen uusiutuu pian. Ja tässä on vain 1 tabletti suun kautta ja se siitä :)

Vierailija
4/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääpi koettaa lääkäriltä sitä sitten saada

ap

Vierailija
5/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokapäivä kuitenkin:D Pikkuhousunsuojia joudun käyttämään koska valkovuoto ollut mulla aina ihan liian runsasta ja niitäkään en ei kait suositella käytettäväksi.

ap

Vierailija
6/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa niitä kankaisia, pestäviä pikkuhousunsuojia, hengittävät paremmin.

Minä käyttäisin myös maitohappobakteerivalmisteita (gefilus/rela), joskin en tiedä onko tieteellistä näyttöä, että auttaisivat hiivatulehduksien ehkäisyyn.

Vierailija
7/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekista varmaan vain saa(ko)

Vierailija
8/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kuukautissidettä, enkä koskaan pese alapäätä saippualla. Ei ole koskaan hiivaa, kalanhajuja, omituisia vuotoja tai mitään muutakaan mistä täällä vähän väliä ruikutetaan.

Vierailija
9/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maustamaton jugurtti ja/tai kylmäpuristettu kookosöljy auttaisivat.

Vierailija
10/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieleen ja alakertaan b12-vitamiinin puutostila,ja foolihapon puutos ton hiivakierteen.kun aloin saada lääkettä noihin puutoksiin,ni eipä tullu yhtäkää hiivatulehdusta.