Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAATE kysymys! Auttakaa tietämätöntä.

Vierailija
05.12.2010 |

Kaupoissa on nyt paljon sellaisia kivoja hihattomia mekkoja, liivihameita siis.

Miten niitä pidetään? Alle kuuluu joku paita, kaiketi paitapusero mutta miten on alaosan laita. Kuuluuko alle sukkikset ja saappaat/ nilkkurit vai legginsit ja saapaat/ nilkkurit?

Tekisi mieli ostaa sellainen mekko mutta en tiedä miten se asustetaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse laittaisitte?

Vierailija
2/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle vaikka pillifarkut tai sitten sukkikset tai legginsit. Saappaat tai nilkkurit, molemmat käy. Tai jos oikein juhlava mekko niin korkokengätkin käy. Oli alaosa sitten mikä tahansa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle vaikka pillifarkut tai sitten sukkikset tai legginsit. Saappaat tai nilkkurit, molemmat käy. Tai jos oikein juhlava mekko niin korkokengätkin käy. Oli alaosa sitten mikä tahansa. :)

legginsit vai sukkikset? Nilkkurien kanssa ajattelin.

Itse laittaisin perinteiseen tyyliin sukkiksien kanssa mutta tuli vaan mieleen, että ei liene legginsitkään ole nykyään väärä valinta?

Vierailija
4/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu mekon materiaalista ja pituudesta ja kantajan vartalon suhteista. Alle voi laittaa trikoopaidan tai kangaspaidan, tai ei mitään ja sen sijaan pukea mekon päälle jakun tai villatakin. Kerroksia voi olla useampiakin.

Mun mielestä paksut sukkahousut on paremmat kuin leggingsit, varsinkin talvella, mutta se on makuasia. Liivimekon alle voi laittaa myös pitkät housut, jos haluaa.

Jalkaan sellaiset jalkineet että pysyy ulkona pystyssä ja lämpimänä, sisällähän sitä kuitenkin vaihtaa kevyempiin kenkiin. Ja korko riippuu taas kantajasta, jollekin sopii paremmin piikkikorot (varsinkin jos osaa niillä kävellä), toiselle ballerinat.

Vierailija
5/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liivihameen kanssa kuuluu olla sukkikset, ei legginsit. Mutta tää on vain mun mielipide.

Vierailija
6/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmasta osasta ei edes erota, kummat on kyseessä, jos on kengät jalassa.

paitapusero tai ihan perus siisti trikoopaitakin käy alle. mielestäni ehkä mieluummin saappaat kuin nillkurit, mutta riippuu taas kengistä. sirot joka tapauksessa pitää olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme