OI! IKÄVÄ KESÄÄ! sis. kuvan
Katsoin vanhoja kesäkuvia ja ... oih!
Oli niin lämmin :)
Ihanan kesäinen kuva mun pojastani:
http://www.aijaa.com/v.php?i=7138677.jpg
Kommentit (36)
jotka laittaa omien pentujensa kuvia toisten tuijoteltavaksi, ajatteletko koskaan tekojesi seurauksia?
jotka laittaa omien pentujensa kuvia toisten tuijoteltavaksi, ajatteletko koskaan tekojesi seurauksia?
Ei ap vaan sivustaseuraaja ihmettelee...
Mä oon alkanut inhota talvea. En pystynyt paljoa ulkona käymään viime talvena kun oli ne hirveet pakkaset. Nyt sitten älysin mennä keuhkolääkärille ja kyllähän nämä mun oireet astmaan viittaavat. PEF-seuranta meneillään. Toivottavasti pystyisin taas jonain päivänä hengittämään hyvin myös kylmässä.
juu ei ole ikävä helteitä! oli meinaa aika tukalaa,ku keisarinleikattii 7.7 ja ei päässy edes uimaan koko kesänä:(!
Niimpä? Mitäköhän?
Sua ei varmaan haittaa että joku runkkaaja tuijottaa lapsesi kuvaa?
Jos ei kiinnosta niin mietin vaan miksi ei kiinnosta? Ihan sama?
Toi poika muuten asuu Tampereella.
T.3, jota ainakin kiinnostaa ettei oman jälkikasvun kuvia päädy nettiin. Mutta tarpeensa kullakin?
Mä oon alkanut inhota talvea. En pystynyt paljoa ulkona käymään viime talvena kun oli ne hirveet pakkaset. Nyt sitten älysin mennä keuhkolääkärille ja kyllähän nämä mun oireet astmaan viittaavat. PEF-seuranta meneillään. Toivottavasti pystyisin taas jonain päivänä hengittämään hyvin myös kylmässä.
juu toinen astmaatikko kans kärsii kovista pakkasista..
Kyseessä vain samannäköinen poika :)
ap
ja ihan missä tahansa muuallakin kuin netissä jotta oman lapseni kuva voisi päätyä runkkarin kohteeksi.
Mielestäni höyryäminen asiallisten (=ei vähäpukeisten) lasten kuvien julkaisemissa on naurettavaa.
Btw. "Niimpä"... Olisit käynyt edes peruskoulun loppuun.
Tämä on keskustelusaitti ja tasan saa kirjottaa juuri niinku puhuu!
Olisit itse opiskellut, minulla on opinnot tehtynä! :))
3
Ja pojalla ikää varmasti päälle 4- v.
Tämä on keskustelusaitti ja tasan saa kirjottaa juuri niinku puhuu!
Pikku lapsen pyöreyttä vielä joka puolella.
Kamala pottamalli. Äiti laittaa kattilan päähän ja leikkaa fiskarsin keittiösaksilla yli jäävät hiukset pois. Hyi.
on ap todella kaunis lapsi! Kiva nähdä välillä jotain muuta kuin kalman kalpeita blondeja lapsia.
on ap todella kaunis lapsi! Kiva nähdä välillä jotain muuta kuin kalman kalpeita blondeja lapsia.
ruma tukka ja kaiken kruunaa kusinen vaippa.
tykkään ruskeahiuksisista lapsista enkä kalpeista valkopäistä mutta tuo lapsi on ruma.
Mutta mulla ei ole vielä ikävä kesää. Vastahan se oli :) Talvkin alkoi vasta joten kauaa ei ole kärvistelty. Mutta parin kuukauden päästä alan kyllä nyyhkyttelemään kesän perään! Kumpa se alkaisi jo huhtikuussa.