Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä palsta jotenkin vaisu nykyään?

04.12.2010 |

Missä on entisaikojen räiskyvä keskustelu?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökohtaisesti viime aikoina risonut - ei, oikea sana on vituttanut - nämä mamu-keskustelut. Ok, maahanmuuttoasioissa on keskusteltavaa, mutta miksi helvetissä (anteeksi voimasanat) se keskustelu on sitten tätä mamu sitä, mamu tätä -hokemista ja tän persu/homma -terminologian toistelua?



Mulla on palstailu vähentynyt tämän takia. Mä tuun tänne nollaamaan ja pitämään hauskaa, joskus vakavienkin keskustelujen muodossa, en lukemaa tarkoituksenhakuista tiettyjen ihmisryhmien solvaamista.



Ei sota tietenkään yhtä ihmistä kysy, siis palstan hiljenemisellä ja mun palstailun vähenemisellä ei ole välttämättä mitään tekemistä keskenään! Tässä kuitenkin oma mielipiteeni.

Vierailija
2/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt nyt harvemmin, kun avatut aloitukset eivät harmaannu. Rasittavaa etsiä aina niitä aloituksia, joihin on vastannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla puhuttiin joskus ennen muutakin kuin mamumamumamu-paskaa. Kaikki keskustelut menevät rasittavaksi inttämiseksi. Voisiko mamu-intoilijoille perustaa vaikka oman mamu-av:n?

Vierailija
4/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan ole syyllinen tähän.

Vierailija
5/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla puhuttiin joskus ennen muutakin kuin mamumamumamu-paskaa. Kaikki keskustelut menevät rasittavaksi inttämiseksi. Voisiko mamu-intoilijoille perustaa vaikka oman mamu-av:n?

Vierailija
6/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään herkemmin henkilökohtaisuuksiin jne. Halutaan vain vittuilla.



Lisäksi ikävää on juurikin mainitut mamu-keskustelut ja tietynlainen ylilyönti jostakin aiheesta esim. nyt lampaantaljajutut.



Ja teknisenä syynä iso miinus on tosiaan tuo, ettei luetut aiheet näy harmaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään herkemmin henkilökohtaisuuksiin jne. Halutaan vain vittuilla.


Tosin mä uskon, että täällä on kourallinen sellaista porukkaa, joka tätä harrastaa - uskon, että tunnistan muutaman tällaisen riidanhaastajan kirjoitustyylistä ja maneereista. Tosin oon itsekin provosoituneena sortunut siihen, siis antanut samalla mitalla takaisin (mulla on pahimmillaan melkoisen terävä kieli).

Hirveän paljon täällä on onneksi myös hyviä keskustelijoita.

Vierailija
8/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun tänne nollaamaan ja pitämään hauskaa, joskus vakavienkin keskustelujen muodossa, en lukemaa tarkoituksenhakuista tiettyjen ihmisryhmien solvaamista.

Täällä oleminen alkaa NYKYÄÄN enemmänkin vituttamaan ku rentouttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on muitakin samanmielisiä noiden mamukeskustelujen suhteen. Mä jo aloin epäillä, että suurin osa av-mammoista on samaa mieltä näiden mamuhokijoiden kanssa. Ehkäpä kyseessä on vain hyvin äänekäs vähemmistö.

Vierailija
10/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelma on täällä muuttunut ja siksi en enää kirjoittele täällä enkä käykään niin paljon kuin ennen. Uusi porukka on tullut ja vanha av-fiilis on tiessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelma on täällä muuttunut ja siksi en enää kirjoittele täällä enkä käykään niin paljon kuin ennen. Uusi porukka on tullut ja vanha av-fiilis on tiessään.

Vierailija
12/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelma on täällä muuttunut ja siksi en enää kirjoittele täällä enkä käykään niin paljon kuin ennen. Uusi porukka on tullut ja vanha av-fiilis on tiessään.


Lisäksi nuo uudistukset on heikentäneet palstaa. Vimeisin muutos on täysi susi, jonka jälkeen alkaa hävitä vähäisetkin palstailuhalut.

Täällä on jotain todella inhottavia kirjoittelijoita. Aiheet on todella negatiivisia ja myös kirjoitustapa. Hauskuus on poissa. Jotenkin tuntuu, että porukka on yksinkertaisempaa ja ilkeämpää.

Ei oo av enää entisensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on esimerkiski nämä inttäjä-ap:t. Kysyvät jotakin asiallisesti, monet vastavat nätisti ja harkiten. Inttäjä-ap ei tätä arvosta vaan alkaa inttää vastaan töykeään ja epäystävälliseen sävyyn. Tunnistan jo yhden näistä tavastaan kirjoittaa ja käyttää hymiöitä. Ilmeisesti tämä turhien aloitusten tehtailu ja sitten vastaajien nokittelu on hänen mielestään hirvittävän hauskaa.

Täällä saattoi ennen lukea monia fiksuja keskusteluja ja vastauksia, jotka oli kirjoitettu asiallisesti muttei kuitenkaan ilman huumorintajua.

Provot ovat sitten erikseen, niitä on ollut aina.

Mikä sun mielestä on muuttunut eniten?

Vierailija
14/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes avaa keskusteluja, jotka ei kiinnosta. Mm. mamu keskustelut. Mua ei häiritse siis sellaiset keskustelut. Mutta tuo ettei enää mene harmaaksi on tosi surku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että tämä on aina ollut aika häijy paikka, vaikka koukussa olenkin. Aiemmin ehkä sai tosin nauraa vähän enemmän kuin ennen.

Vierailija
16/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on nykyään yksinkertaisempaa porukkaa. Ennen täällä oli loistavaa verbaaliakrobatiaa ja komiikkaa. Nyt on enemmän ilkeilyä, rumaa kielenkäyttöä ja mustavalkoisia mielipiteitä ilman perusteluja.

Vierailija
17/17 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes avaa keskusteluja, jotka ei kiinnosta. Mm. mamu keskustelut. Mua ei häiritse siis sellaiset keskustelut. Mutta tuo ettei enää mene harmaaksi on tosi surku.


Ongelma on vain, että noita alatyylin keskusteluja on nykyisin liikaa ja kun ne jättää lukematta, ei ole enää mitä lukea :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi