Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisin ruuaksi huomenna? Olen kutsunut vanhempani ja sisarukseni syömään...

Vierailija
04.12.2010 |

Ei mitään erikoista mutta jotain hyvää...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä lisää että olen kutsunut heidät ihan muuten vaan...eli mitään "erikoista" ei ole :)

Vierailija
2/6 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miehesi vanhemmat? ja sisarukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytä sen vatsa tillinoksilla ja sitruunalohkoilla, kypsennä uunissa. Tarjoa lisukkeena itsetehtyä peruna(-kukkakaali)muusia. Tee alkupaloiksi patongista pieniä paahtoleipiä, joiden päällä siianmätiä ja smetanaa ja jotain hyvää pateeta tai maksapasteijaa ja pikkukurkkuja.

Jälkäksi piparijäätelöä: sulata vaniljajäätelö vähän pehmeäksi, sekoita siihen piparinmurusia, laita uudestaan pakastimeen.

Vierailija
4/6 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoselle (3):

Heitä ei ole kutsuttu, olen siis eronnut jo n. 3 vuotta sitten :)

Olen Onnellinen yksinhuoltaja :)

Vierailija
5/6 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miehesi vanhemmat? ja sisarukset?

Multa meni jotain ohi vissiin kun en kyllä ymmärrä miten tää liittyy asiaan ollenkaan, että missä ap:n miehen vanhemmat ja sisarukset ovat??

Tee ap vaikka uunilohta, keitä perunoita ja vihersalaattia. Itse tein viime viikonloppuna kun siskoni perhe oli käymässä kanaa uunissa (ostin sellaisen kariniemen boxin missä monen erilaisia kanapaloja ja lisäsin kanoihin oman maun mukaan maustetta) ja keitin jasmiiniriisiä, hyvin teki sekin kauppansa...

Vierailija
6/6 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit valmistaa sen ennen vieraiden tuloa ja jättää lämpimälle levylle, jolloin sun ei tarvi päivystää keittiössä.

Tarvitset:

- risottoriisiä

- kanaa (marinoimatonta)

- valkoviiniä (jos haluat)

- porkkanaa, paprikaa (tai jompaa kumpaa), sipulia

- liemikuutioita, kanamaustetta, chiliä/pippuria tarvitt. suolaa, maun mukaan

- persiljaa

- parmesan-pala

Kiehauta vesi, jonne liemikuutiot. Saa olla aika voimakasta, esim. litraan vettä pari liemikuutiota. Paista öljyssä pannulla kanat, sipulia, paprika ja porkkana, mausta. Kuullota risottoriisi kattilassa, lisää desin verran valkoviiniä. Sen jälkeen lisää pikku hiljaa lientä, anna sen imeytyä välillä. Lopuksi kanat ja vihannekset joukkoon ja anna hautua miedolla lämmöllä. Tarkkaile, tarviiko lisätä nestettä välillä, usein pitää. Lopuksi hienonnettua persiljaa ja reilusti raastettua parmesania.

Salaattia lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi