Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuka muistaa maitobaarin? On juttu Hesarin kuukausiliitteessä!
04.12.2010 |
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niiden olevan jotain imetysriitajuttuja :-D
Vai että tämmöinen lahko.... oon aika järkyttynyt!
Alue: Aihe vapaa
tälläkin palstalla pari kolme vuotta sitten. Ketjuja sensuroitiin urakalla. Satoja viestejä poistettiin. Maitobaari oli ilmeisesti ujuttanut jonkun jäsenistään valvojaksi, joka sitten poisti viestejä sitä mukaa, kun niitä kirjoitettiin. Lopulta kuitenkin viestejä tuli 1000 kpl ja joku tallensi ne, ennenkuin koko ketju hävisi sivustouudistuksen myötä.
sensuroituja viestejä voi lukea maanantaipiiri.info sivustolta.