Missä nait rakastajaasi? Jos molemmat perheellisiä
Kiinnostaa kuulla, miten se toimii? Työpaikka ei ole mahdollinen. Hotelliin vai? Kalliiksi tulee.
Kommentit (28)
vantaa vähän kaukana. Tampereella?
vantaa vähän kaukana. Tampereella?
Kaupungin sijoitusasunnossa. Asun maalaiskartanossa ja välillä on kiva harrastaa kulttuuria ,käydä viihteellä sekä shoppailemassa ja kaupunkikämppä on sitä varten. Rakastajan tapaaminen onnistuu myös kaupunkiosakkeessa.
Mun rakastajani lapset ovat jo muuttaneet pois, ja vaimolla on paljon menoja. Käyn hänen luonaan kun vaimo on pois. Autossa myös voi puuhailla kaikenlaista.
Rakastajallani oli matkailuauto joten siinä oltiin monet kerrat, henkilöautossakin on sekstailtu, hotellissa, aina sitä paikkoja keksii jopa miehen sijoitusasunnoissa, veneessä sekä ihan taivasalla. Nämä nyt tuli mieleen. Kotiin en ole vieraita miehiä tuonut se on ollut periaatteena, itse olen kyllä käynyt muutaman rakastajani kotona.
Vierailija kirjoitti:
Rakastajallani oli matkailuauto joten siinä oltiin monet kerrat, henkilöautossakin on sekstailtu, hotellissa, aina sitä paikkoja keksii jopa miehen sijoitusasunnoissa, veneessä sekä ihan taivasalla. Nämä nyt tuli mieleen. Kotiin en ole vieraita miehiä tuonut se on ollut periaatteena, itse olen kyllä käynyt muutaman rakastajani kotona.
Hienoa että sinulla on ihan periaatteita, pidä niistä kiinni.
Hotelli on ihan hyvä, kun saa yhdisteltyä tapaamiset työmatkoihin eli naimahommat firman piikkiin.
hotelli pilotti, en muista hintaa nyt. mies yleensä maksaa..oisko 60e, soittele huomen ja kysy!