Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä nait rakastajaasi? Jos molemmat perheellisiä

Vierailija
03.12.2010 |

Kiinnostaa kuulla, miten se toimii? Työpaikka ei ole mahdollinen. Hotelliin vai? Kalliiksi tulee.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotelli pilotti, en muista hintaa nyt. mies yleensä maksaa..oisko 60e, soittele huomen ja kysy!

Vierailija
22/28 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vantaa vähän kaukana. Tampereella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vantaa vähän kaukana. Tampereella?

Vierailija
24/28 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin sijoitusasunnossa. Asun maalaiskartanossa ja välillä on kiva harrastaa kulttuuria ,käydä viihteellä sekä shoppailemassa ja kaupunkikämppä on sitä varten. Rakastajan tapaaminen onnistuu myös kaupunkiosakkeessa.

Vierailija
25/28 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakastajani lapset ovat jo muuttaneet pois, ja vaimolla on paljon menoja. Käyn hänen luonaan kun vaimo on pois. Autossa myös voi puuhailla kaikenlaista.

Vierailija
26/28 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajallani oli matkailuauto joten siinä oltiin monet kerrat, henkilöautossakin on sekstailtu, hotellissa, aina sitä paikkoja keksii jopa miehen sijoitusasunnoissa, veneessä sekä ihan taivasalla. Nämä nyt tuli mieleen. Kotiin en ole vieraita miehiä tuonut se on ollut periaatteena, itse olen kyllä käynyt muutaman rakastajani kotona.

Vierailija
27/28 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastajallani oli matkailuauto joten siinä oltiin monet kerrat, henkilöautossakin on sekstailtu, hotellissa, aina sitä paikkoja keksii jopa miehen sijoitusasunnoissa, veneessä sekä ihan taivasalla. Nämä nyt tuli mieleen. Kotiin en ole vieraita miehiä tuonut se on ollut periaatteena, itse olen kyllä käynyt muutaman rakastajani kotona.

Hienoa että sinulla on ihan periaatteita, pidä niistä kiinni.

Vierailija
28/28 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli on ihan hyvä, kun saa yhdisteltyä tapaamiset työmatkoihin eli naimahommat firman piikkiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan