Miks mä näen aina tätä samaa unta?
Makaan siis sängyssäni mieheni vieressä (niinkuin siinä nukkuessani teenkin), on pimeää ja sitten joku/jokin alkaa kiskoa peittoa pois päältäni jalkopäästä päin. Ketään ei näy mutta unessa tunnen todella kun joku sitä peittoa vetää ja minä yritän pitää kiinni toisesta päästä. Viime yönä näin taas tän unen ja mies heräsi mun nyyhkytykseen. Peitto oli mulla päällä, eli ei ollut valunut lattialle yhtään. Uni on tosi todentuntuinen. Voisin sanoa että sama uni toistuu n. kerran kuussa. Kamala uni.
Kommentit (3)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus
Mulla tulee välillä, usean kerran vuodessa semmonen olo että putoan.
Siis fyysisesti tuntuu että tipun sängystä.
Joskus taas on ollut tuntemuksia että joku olisi samassa huoneessa, aika harvassa kuitenkin nämä.
Minulla ne ei tee pahaa, on vaan lähellä ja ihmettelee kuka kumma olen.
Meillä on monta lasta ja kiirettä riittää ja huolta jos jonkunlaista niin saatan herätä yöllä siihen että kävelen ja etsin hukassa olevaa lasta.
Koskaan en ole lapsia jättänyt mihinkään.. ;)
Minä en ottaisi näitä alitajunnan juttuja ihan tosissaan. Näitten tarkotus ei ole peilata kaikkea niinkuin ne on, vaan vähän naruttaa.
Mutta tosi ikävä jos sun unessa tulee pahaa.
En millään usko, että viittaa mihinkään seksuaaliseen, vaan henkisen turvan kaipuuseen. Tahdot suojaan ja syliin piiloon, pelkäät kohdata jotakin mitä aikuiselta vaaditaan. Työ, tasapainoisuus, vanhemmuus, vastuunotto.
että yrität epätoivoisesti peitellä jotain. Teko, ominaisuus, pelko?