Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeen paljon moni laittaa joululahjoihin rahaa,meillä lapset saa noin 30 euron

Vierailija
03.12.2010 |

edestä per naama.

Aikuisille eli mummoille papoille vain 10e.

Enempään ei ole maksujen jälkeen varaa: (.

Lapset saavat onneksi kuitenkin ihan mukavasti lahjoja, kun kummit, isovanhemmat ja jokunen sukulainenkin ostaa.

Osaavat olla iloisia pienistäkin paketeista.

Meillä on ruokaa kuitenkin joulunakin yllin kyllin, siihen satsataan: ).

Näin meillä, mut silti ollaan iloisia, että joulupukki voi sentäs jotakin lahjasäkistä jakaa: ).

Lapset alle kouluikäisiä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo neuvo sitten minua mitä ostan lapsilleni

1) 18 vuotias poikani

2) 14 vuotias tyttöni

3) 10 vuotiaalle pojalleni,

kiitos etukäteen lahjoihin menee vain alle satku!!!

Vierailija
22/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin sanonu.

Rikkaillakin on vain tapana useasti valittaa, ettei ole rahaa.

Mut jouluna sitten pistetään kunnolla haisemaan.

Mun yhdet rikkaat ystävät varmaan poikkeuksia, kun ostavat vähän ja halpaa.

Mutta perheessä perheen tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä kasvavat helposti.. Edullisia tuli ennen ostettua mutta nyt esim. ei osteta pitkin vuotta juurikaan mitään pelejä tms. niin nyt saa ison legopaketin, ps3 moven + pelin, kirjan, leffan ja jonkun pehmeän.

Mummoilta ja kummeilta saattaa tulla jotain pientä leffa, kirja, tms.

Vierailija
24/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijät pikkujouluissa, kun on niin äkästä porukkaa liikkeellä....

Vierailija
25/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cars -autoja, Cars-yöpuvun, legoja, Little People maatilan, 3 palapeliä, Nalle Puhin ja Tiikerin (pehmolelut siis), Choko-pelin, karkkia ja Cars- paidan.

Olen ostanut kaikki krippikseltä lähes uusina. Mutta meidän 15-vuotias onkin sitten ongelma. Hänen toivomiaan tavaroita ei kirppikseltä saa ja ne toivomukset (lue tarpeet, tarvitsee esim uusia farkkuja, nyt on vain yhdet pitkät housut)onkin sitten kalliimpia, vaikka kuinka halpakaupasta ostaisi...

Vierailija
26/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista summaa enemmän, kun nyt jo 16-vuotiaani oli pieni.

Nyt onkin vähän toisenlaisia lahjat ( :

Vierailija
27/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ostetaan yksi max 100 euron arvoinen lahja/lapsi. Mutta se vaihtelee. Tänä vuonna esikoinen (7V) saa kännykän ja kuopus (2v) saa toivomansa vihreän traktorin ja peräkärryn (Sigu). Eivät vielä ymmärrä, että toisen lahja on paljon arvokkaampi ja mitäpä sillä on väliä.

Vierailija
28/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta alle kouluikäista,toinen vaippa iässä.

lahjoihin mennyt n.300-400e..

On legoja, brion leluja,wiking leluja..

eli kestävää ja kallista. Menee kauan,ei hajoa. Puulelut jopa lapsenlapsille. =)

Lapset ei mitään osaa vielä pyytää mutta me halusimme ostaa kun kerrankin oli varaa ja ei me muuten vuoden aikana paljon mitään ostea. Pikkujuttuja vain.

Summa on iso mutta ei lahjojen määrä.

Lapset ei kuitenkaan huku lahjavuoreen.

Vierailija
29/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö 13 v saa lahjaksi meiltä

-pari dvd:tä

-kirjan

-toivomansa korun

Rahaa meni n. 50 e

Vierailija
30/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä rahaa menee sitten kun ovat teinejä!

Tosiaan pienille saa edullisemmin kaikkea kivaa.

Mä oon etsinyt ja kierrellyt tarjouksia, niin on hyviä löytöjä tullut.

Sitten kun meidän mukulat isompia, niin mäkin palailen töihin ja köyhyys meillä vähenee.

Nyt tää on oma valinta olla kotona.

En kylläkään ostele työssäoloaikanakaan kovin kalliita lahjoja.

Mut kyllähän ne lahjatoiveet kasvaa, kun kasvavat.

Eivät kelpaa enää halpisfarkut ym. Ap

Vierailija
31/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en niinkään. Vuoden ostot on keskitetty osin jouluun (tai koulun alkuun/synttäreihin).

Vierailija
32/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leikki kitaran. Ja ehkä jotakin pientä vielä. Plus isovanhempien ja kummien lahjat.

Kummilapset saavat jokainen noin 10 euron lahjan.

Ostin 10 vuotiaalle kummitytölleni hopeisen kaulaketjun ja riipuksen 10e. Oli paljon kalliimpi, mut oli hyvä tarjous.

Joulun alla ei oikein mitään saa hyvillä tarjouksilla, ajoissa kun on liikenteessä niin aina löytää= ).

Vierailija
33/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapset saa pitkin vuotta juuri mitään. Synttäreinä ja koulun alussa jotain. Ostelen pitkin vuotta kaikki lahjat aleista! Vaikka joulun lähestyessä tulee aina joku uusi juttu, niin silti tietää, että kirjoja jokainen toivoo ja lautapeliä sekä Wiille tai pleikalle peliä. Eli on mahdollista toteuttaa jo tammikuusta alkaen. En ole koskaan laskenut, että kuinka paljon menee, mutta joulun alla en osta yleensä yhtään mitään. Hinnat vaan tuntuu nousevan... Jouluna sitten saavat useamman paketin ja meillä ei ostele isovanhemmat eikä kummit mitään kalliita lahjoja. Eikä ole tarviskaan!! Niin itse toteutamme aina ne kalleimmat lahjat. Tänä vuonna tosin ei ole ollut mitään kalliita toiveita kenelläkään... Vanhimman ykköstoive oli 24 € maksava legopaketti.

Vierailija
34/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittavan lahjoihin. No hyvä niin ja toki jokainen laittaa varojensa mukaan. Mutta mulla todella paljon ystäviä, joilla pieniä lapsia, eikä ole heistä kukaan moisia summia laittamassa. Siksi hämmästelen, kuinka rikkaita täällä kirjoittelevat ovat. Hyvä ettei kaikki ole yhtä "peeaa" kuin me. Se on meidän onni, että lapsemme saavat muualtakin lahjoja: ). Ap

hyvähän teidän on hurskastella, joiden kummit ja mummit ja kaimanserkut laittaa paketteja.

Meitä on kuule aika paljon, jotka joudumme maksamaan lapsemme itse. Siis vaatteet ja lahjat ja elämisen. Emme pysty siipeilemään kenenkään rahalla.

Vierailija
35/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitäkin on olemassa, jotka joudumme kustantamaan lahjat itse. Ei tule kummeilta, eikä isovanhemmilta.

Hyvä on hullun hurskastella ja elää toisen rahapussilla.,

olisi rahaakin laittaa lahjoihin jonkin verran, mutta enpä laita. Yhden lahjatoiveen saavat esittää ja alle kouluikäisillä ei ole vielä onneksi kalliita (30-45 arvoisia tänä vuonna). Sukulaisilta ja kummeilta tule tietty myös paketteja ja itekin jotain pientä ylläriä hommaan lisäksi. Mutta meillä lastenkaan joulu ei ole vain paketteja!

Vierailija
36/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 euron pet shop nukke+hahmo paketit

4 euron keijusiivet

nämä siis itse ostettu kahdelle lapselle molemmille omat. Kummeilta tulee paketit, samoin isovanhemmilta. Tiedän että sieltä on tulossa ainakin barbit molemmille, muumitalo, lautapeli, zhuzhu rata. Alkais jo riittääkin. Olen sanonut kaikille että yhden paketin voi tuoda, ja jos sortuu ostamaan useamman lahjan, niin loput kannattaa säästää synttäriksi, jotka on tammikuun lopulla. Muutenkin jo romua nurkat täynnä.

Vierailija
37/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei tosiaankaan muiden rahoilla elellä, vaikka tiukoilla ollaan.

Ei ostateta muilla vaatteita vaan MAKSETAAN ITSE!

Asumme uudessa omakotitalossa ja siksi olemme nyt tiukalla.

Nyt oli kyse joululahjoihin käytettävästä rahasta, mut näköjään täs aletaan jo pähkäillä kuka maksaa mitäkin.

Voi elämän kevät, mitä jengiä täällä On!!!

Vierailija
38/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamme myös elämisen ja ne ruuatkin ihan itse ja ihan omasta rahapussista voi helvetti! Ap

Vierailija
39/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika toivoo pelituolia, sellaista mustaa nahkaista nojatuolin tapaista jossa on kaiuttimet. Käytettyinä näyttää olevan parilla kympillä montakin tarjolla.

Tyttö toivoo meikkejä ja ostankin 40e lahjakortin Anttilaan, saa itse valita mieleisensä.

Nuorimmalle löysin kirpparilta kympillä kärryllisen trakoreita, autoja ja muita leluja, mm. rummut ja leikki-imurin.

Lapset tietää kyllä ettei meillä tällä hetkellä olöe ylimääräistä, joten varmasti ovat tyytyväisiä näihin.

Vierailija
40/40 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totutetaan kalliiseen, on siitä vaikea pudottautua alas.

Itse olen vähävaraisesta kodista ja vaikka nyt tilanne toinen, en silti osta kalliilla hinnalla lahjoja.

Meillä lahjojakin tärkeämpää on yhdessäolo.

Materiaali on sivuseikka lahjoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän