Kenen mielestä Kanaria on nolo matkakohde?
Olen käynyt Kanarialla 1990-luvulla, kun olin "nuori" ja matkabudjetti oli aika pieni. Olihan siellä lämmintä ja mielenkiintoista nähdä hieman erilaisempia paikkoja kuin mitä Suomesta löytyy. Mutta nyt aikuisena Kanaria on minusta ihan turha matkakohde. Muutenkin sellaiset ihmiset jotka käy Kanarialla, usein, ovat aika juntteja. Ei oo mun juttu.
Kommentit (34)
Oli toki silloin 1990-luvulla, mutta ajat muuttuvat, ajat muuttuvat. Kanarilalla on taas yhtä ja toista mielenkiintoista.
ei matkakohteessa. Kanarialle nyt on suht halpaa lentää ja siellä on lämmintä. Kyllä mulle kelpais.
En ole 20 vuoteen käynyt, mutta ymmärtääkseni siellä voi myös retkeillä luonnossa ja omatoimimatkailla yms. niiden turistihelvettien ulkopuolellakin. Ja yleensä tuonne pääsee halvalla verrattuna johonkin eksoottisiin paikkoihin. Eli jos pienellä budjetilla haluaa olla liikkeellä, niin kyllä kai tuostakin voi oman näköisensä matkan saada aikaiseksi.
Lapsiperheiden kohde!
homojen lomakohde. Uusimmassa Imagessa oli tästä juttua.
rääkyvine lapsineen, yöks
en menis vaikka maksettais
Mutta jos talvella menee niin ihan fiksu, koska lämmintä ei ole kovinkaan lähellä ja kukaan täyspäinen ei Afrikkaan lapsiaan vie ja toisaalta lento jonnekin Meksikoon tai Thaimaahan on ihan liian pitkä eli sanon EI OLE:
ap sitten matkustaisi viikon talvilomalla talvea pakoon? Egyptiin, joka on todella cool? Tunisiaan? Thaimaahan, jossa ei tietenkään ole yhtään junttia ja lentokin on yksi pyräys eikä aikaeroa edes huomaa.
Kyllä Kanaria on monessakin suhteessa hyvä kohde ja vieläpä trendikäs, jos noista asioista nyt mitään ymmärtää.
paljon olen maailmaa nähnyt, mutta pienten lasten kanssa on tärkeintä turvallisuus, lämpö ja uiminen. Ihan sama, onko junttia vai ei.
paljon olen maailmaa nähnyt, mutta pienten lasten kanssa on tärkeintä turvallisuus, lämpö ja uiminen. Ihan sama, onko junttia vai ei.
juntiksi tai noloksi en sentään kohdetta sanoisi (riippuu varmasti paljon kaupungistakin) mutta se on selvää ettei se minulle ainakaan ole mielenkiintoinen kohde. Pelkkää rantaa ja hotelleja, ravintoloita ja baareja, kovin kultrurelli tai uniikki ei kohde ole.
miten voi arvottaa ihmistä matkakohteen kautta? Pois sieltä ahtaasta laatikko-ajattelusta!
Ei se kauhean eksoottinen ole mutta ajaa asiansa. Talviaikaan on vaikea löytää kohteita mihin pääsisi lyhyehköllä lennolla viikoksi. Me ollaan ensi viikolla menossa :)
Ja reissattu ollaan kyllä maailman ympäri, ollaan asuttu ulkomailla jne. eli ei ole kyse siitä etteikö muualle uskallettaisi tai osattaisi lähteä.
mutta kylmä. Itse menen mieluummin vaikka Egyptiin, vaikkei sielläkään helmikuussa liian kuuma ole.
niin mukavaa kun tietää ettei lasten takia siellä tarvitse pelätä. Vatsatauteja en ole koskaan saanut, enkä usko että saarelta kaapataankaan lapsia. Lämmintä ja uimista sinne lasten kanssa mennään hakemaan, kulturellit kohteet jääköön "maailmanmatkaajille".
Olen käynyt Kanarialla 1990-luvulla, kun olin "nuori" ja matkabudjetti oli aika pieni. Olihan siellä lämmintä ja mielenkiintoista nähdä hieman erilaisempia paikkoja kuin mitä Suomesta löytyy. Mutta nyt aikuisena Kanaria on minusta ihan turha matkakohde. Muutenkin sellaiset ihmiset jotka käy Kanarialla, usein, ovat aika juntteja. Ei oo mun juttu.
Ap on ns köyhä eli mikään matkakohde ei ole hänen juttunsa, eiköhän toi ole aika selvää :) Pahimmassa tapauksessa vielä mamulover.
Ap on ns köyhä eli mikään matkakohde ei ole hänen juttunsa, eiköhän toi ole aika selvää :) Pahimmassa tapauksessa vielä mamulover.
Miten se liittyy mihinkään?
Siellä voi olla ihan niinkuin Suomessakin. Siis mitä järkeä lähteä ulkomaille, kun voi saada melkein kaikki palvelutkin suomen kielellä, syödä ravintolassa perunamuussia ja lihapullia ja juoda vähän Lapin Kultaa palan painikkeeksi.
Miksi lähteä ulkomaille jos ei halua nähdä mitään uutta ja erilaista??
Meikkis antaa ehdottomasti äänensä Kanarian noloudelle.
ja noloa on matkustaa yhteen ja samaan paikkaan kymmeniä kertoja
on kyttäillä toisten matkustuspreferenssejä.
ei matkakohteessa. Kanarialle nyt on suht halpaa lentää ja siellä on lämmintä. Kyllä mulle kelpais.