Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissit imetyksen jälkeen :((

Vierailija
03.12.2010 |

kuinka paljon teillä on pienentynyt?

Kävin seppälässä ja piti todeta, että c-kuppi pullotti tyhjyyttään :((

no, ei voi mitään, vauvaa en kuitenkaan vaihtais mihinkään :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

D oli ennen, nyt löysä B :(((

olen ihan vakavissani harkinnut rintoihin siirrettävän omaa rasvaani, sitä meinaan riittää..mutta toimenpide maksaa 6000-8000e ja ei ikinä ole rahoja semmoiseen, toisaalta "turhanpäiväiseen" asiaan.

Näiden kanssa on vaan tultava toimeen.

Vierailija
2/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama D ja todellaki sellanen roikkuva patalappu B.. masentavaa, muta lapsi on tärkein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

F-kupit mulla on olleet aina. Imetin 8 vuotta.

Vierailija
4/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olishan se kiva näyttää kivalta..

mut kukapa mua kattelee muut kun oma mies, ja sille kuitenkin kelpaan tälläisenä pieni tissisenä lyllerönä :)

Ap

Vierailija
5/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no imettäessä saattoi ehkä olla d kupitkin en osaa sanoa:D Kuitenkin kiinteät ihan nätit rinnat.

Vierailija
6/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta/imetystä kuppikoko oli D/E. Järkytys oli suuri, kun imetysaikana kuppikoko kasvoi kokoon G!!! Ihan järkyttävän kokoiset rinnat, ihan kamalat suoraan sanoen. Imetys loppui, odottelin rintojen pienentymistä, mutta kooksi jäi tuo G. Nyt laihdutan vauvakiloja ja vauvaa edeltänyttä ylimääräistä painoa pois, ekat 5 kg on lähtenyt, ja siitä suuri osa rinnoista, ja vyötäröltä myös jonkun verran. Kerta kaikkiaan ihanaa. Toivottavasti rinnoista lähtee vielä lisää, olisin ylen onnellinen maksimissaan d-kupin rinnoista.

Nimimerkki ekat rintsikkansa kokoa 75C ostanut...

Vierailija
7/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen lasta B ja lapsen jälkeen A. Kyllä sitä oikeesti pientenki rintojen kaa pärjää! Ei ne tissit miehiä (kaikkia) houkuta! Pyörivä lantio ja vyötärö on se jonka oon huomannu enemmän kiinnittävän huomiota :)

Ja sellanen leikkisä ilme. Hiukan hymyä ja pilkettä silmiin :D

Vierailija
8/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot on vaan tiellä, enkä todellakaan ukkojen takia isoja tisejä halua. Mieheni mielestä mulla on just hyvät jäätelötötteröt:D. Nyt on c -kupit imetän vielä vauvaa, siltikään ei tunnu painavilta jos esim välillä ilman rintsikoita olen.

Vierailija
9/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juuri imettänyt ja rinnat on samassa kunnossa kuin aikaisemminkin, kiinteät pallukat :)

Olisi kyllä kamala katsella riippuvia nahkasäkkejä loppuikänsä peilistä. Mutta saahan ne korjattua - itsestä se kiinni on, viitsiikö siihen satsata vai tyytyykö valittamaan.

Vierailija
10/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonien vaikutuksesta. Ja ne joilla ei lerpahda ei lerpahda imettäessäkään niinkuin mulla.

Vierailija
11/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juuri imettänyt ja rinnat on samassa kunnossa kuin aikaisemminkin, kiinteät pallukat :)

Olisi kyllä kamala katsella riippuvia nahkasäkkejä loppuikänsä peilistä. Mutta saahan ne korjattua - itsestä se kiinni on, viitsiikö siihen satsata vai tyytyykö valittamaan.

ellei syy ollut muu

Vierailija
12/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juuri imettänyt ja rinnat on samassa kunnossa kuin aikaisemminkin, kiinteät pallukat :) Olisi kyllä kamala katsella riippuvia nahkasäkkejä loppuikänsä peilistä. Mutta saahan ne korjattua - itsestä se kiinni on, viitsiikö siihen satsata vai tyytyykö valittamaan.

ellei syy ollut muu

Lapseni sai korviketta ja on terve. Minulla kauniit tissit. Nyt ne tonnit voi käyttää vaikka lomailuun, kun ei tarvitse korjauttaa rintoja :)

Vierailija
13/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juuri imettänyt ja rinnat on samassa kunnossa kuin aikaisemminkin, kiinteät pallukat :) Olisi kyllä kamala katsella riippuvia nahkasäkkejä loppuikänsä peilistä. Mutta saahan ne korjattua - itsestä se kiinni on, viitsiikö siihen satsata vai tyytyykö valittamaan.

ellei syy ollut muu

Lapseni sai korviketta ja on terve. Minulla kauniit tissit. Nyt ne tonnit voi käyttää vaikka lomailuun, kun ei tarvitse korjauttaa rintoja :)

tyytyy niihin imetyksen jälkeisiin tisseihinsä ilman sen kummempia vaikeuksia. Eli useimmat voi imettää ja hyväksyä ne vähemmän kiinteät tissinsä ilman mitään leikkauksiakin. Se on itsestä kiinni, antaako pikkuasioiden vaivata.

Vierailija
14/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei syy ollut muu

mutta et varmaan siinä hetkenä edes ajatellut mitään lapsen parasta kun tissit oli etusijalla! imetin vuoden ja rinnat eivät muuttuneet yhtään. en usko että imetys niitä pilaa, samoin kun raskausarvet, jollekin ne tulee jollekin ei. minulle ei

Vierailija
15/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt B. Ja tyytyväinen olen:)

Vierailija
16/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt D, mutta muoto on todellakin toinen... Lapsi (18kk) ei vielä paljon puhu, mutta osoitti rintaa ja sanoi: "tyhjä" - jippii..

Mutta ei kai tuo pahemmin rassaa, ja nyt raskauden jälkeen paino on -6kg verrattuna ennen raskautta, joten eihän sitä tiedä, jos joskus rasvaistuu rinnatkin, kun kilot rupeaa taas tarttumaan.

Vierailija
17/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä ekan imetyksen (1v) jälkeen tapahtunut mitään mutta sitten pari vuotta myöhemmin puolen vuoden imetys aiheutti surkastumisen.

Vierailija
18/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla imettämättä sen takia ettei tissit rupsahtais.

En ole ollut ennenkään niiden muotoon tyytyväinen, koko oli ihan ok, mutta sekin johtui siitä että kun painoa alkoi kertyä kun kotoa muutin niin tissitkin kasvoi, nuorena olin aika lauta.

mut näillä mennään, ei voi mitää :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme