Haluatko että Jutta Urpilainen on Suomen seuraava pääministeri? Äänestä sitten SDP:tä!
Siinä olisi edustava ja näyttävä ja parempi pääministeri kuin nykyinen kepulainen Kiviniemi.
Kaikki joukolla äänestämään SDP:tä!
Kommentit (13)
On nähty sama ilmiö sekä Jutan että Marin naamassa.
pääministeriksi kuin Katainen. Joten ääni mille tahansa muulle kuin Kokoomukselle on parhaaksi Suomelle.
On se ihan edustavan ja näyttävän näköinen, mutta ei hyvää päivää mitkä jutut! Ei ole Kiviniemi kyllä juurikaan parempi. En äänestäisi ikinä SDP:ta. Enkä kyllä Keskustaakaan.
jotta saadaan järkipäinen pääministeri. Minulle on sama, onko hän Kiviniemi vai Katainen. Fiksuja kumpikin!
Ja se ei itse asiassa vaadi kuin perussuomalsisten kannatuksen kasvun 15% --> 23%. Tällä menolla ei edes kovin vaikeaa.
jotta saadaan järkipäinen pääministeri. Minulle on sama, onko hän Kiviniemi vai Katainen. Fiksuja kumpikin!
Kataisella lyhyt matikka kutonen ja menee nollat sekaisin noissa suuremmissa luvuissa. Hienoa, että tällainen henkilö vastaa meidän yhteisistä varoista.
pääministeriksi kuin Katainen. Joten ääni mille tahansa muulle kuin Kokoomukselle on parhaaksi Suomelle.
Jyrki-boyn ylimielinen hymy... hyi ***vetti!
Jyrki-boyn ylimielinen hymy... hyi ***vetti!
Jyrkihän on aivan fantastinen! :)
Mulla meni lopullisesti hermot Kataiseen silloin, kun hän viime kesänä ylimielisesti käveli yli Kokoomuksen puoluekokouksen päätöksen.
Puoluekokous päätti äänestyksessä Kokoomuksen linjaksi sen, että pakkoruotsi poistetaan kouluista. Katainen sopi pikaisesti kesken kokouksen RKP:n (!) kanssa, että hän ei tule noudattamaan oman puoluekokouksensa päätöstä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2010 klo 15:37"]
[/quote]
en ole samaa mieltä
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:07"]
Kokoomus tekee tuhoa.
[/quote]
Kuinka niin
En äänestä enää ikinä SDP:tä.
Olen niin pettynyt niihin. Eivät ole yhtään ajaneet mun kaltaisten ihmisten asioita vaan joidenkin ihan muiden. Joten, en enää äänestä niitä.