Mistä otsalle keskittyvät pääkivut johtuu..?
Pidempään jo sattunut oikealle puolelle otsaa, kiristää ja vihloo niin kuin olisi avohaava..
Taas pakko ottaa Panadolia, help!
Kommentit (7)
Onko ollut flunssaa, nuhaa tms. Toisinaan poskiontelovaivat oireilee juuri otsasärkynä, kun ontelon limakalvot turpoaa.
Minun otsaani särki usein, kunnes tajusin, että rypsistelin otsanahkaani näyttääkseni ikäistäni vanhemmalta ja älykkäämmältä. Ajatellessanikin rypistin otsaani. Huomasin, että olen kyllin vanhan näköinen ja lopetin rypsitelyt joskus 20 v. Särytkin loppuivat.
Ei ole ollut flunssaa tai nuhaa..
On vaan niin omituista kun se keskittyy niin otsalle ja vielä oikealle puolelle, silmän yläpuolelle..
Näkökin pitäisi olla kunnossa.
ap
ongelma selviää varmimmin lääkärissä, jos on pahat kivut niin kuvaavat pääsi.
Mutta jos menee panadoleilla ohi, niin en usko, että on mikään vakava asia, ne kun ei ole mitään maailman tehokkaimpia lääkkeitä.
Syynähän voi olla poskiontelot, hampaat (ei tarvitse olla reikiä, riittää että narskuttelet leukojasi yöllä ja kipu siirtyy otsalle), niskakivut, toispuoleinen migreeni ja ties kuinka monta muuta syytä.
..aivan verenpainepäänsäryltä. Mutta en ole mikään ammattilainen, käy ihmeessä tarkistuttamassa!
posskionteloiden säryltä. Usein tuo silmäkipu liittyy juuri siihen ja johtuu siis ontelon turpoamisesta. Siihen auttaa turvotusta pienentävät lääkkeet. Itsellä vaiva kesti monta kuukautta ja sitä tutkittiin jos jonkinlaisena vaivana, kunnes onneksi menin korva-nenäspesialistille. Mutta minulla oli pikkunuhaa ollut pidempään. Pahimmillaan ontelon turvotus näkyi myös ulospäin.
Kiree pipo? Sori, huono vitsi..
Käy ihmeessä näyttämässä itteäs lekurilla! Voi olla vain lihaskipuja, mutta myös jotain muuta. Varaa aika jo tänään!