Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koiraharrastajat on vähän outoa porukkaa!

Vierailija
03.12.2010 |

Enkä tarkoita nyt kaikkia joilla on koira, vaan niitä jotka on hurahtaneet koirien kanssa harrastamaan tai kasvattamaan niitä.

Eilen olin juttusilla yhden naisen kanssa joka harrastaa koiransa kanssa jos mitä ja mä olin ihan pöyristynyt. Eihän se osannut puhuakaan mistään muusta kuin siitä koirastaan ja sen saavutuksista ja siitä miteä niillä on vielä edessä.

Eikä ollut ensimmäinen tapaus kyseistä laatua.

Meilläkin on koira, mutta on myös muuta elämää!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi-innokkaalla harrastajalla.

Vierailija
2/6 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan sama tilanne on millä hyvänsä tosi-innokkaalla harrastajalla.

Eikä vain harrastajalla, myös esim. monella vanhemmalla on samanlainen tilanne lapsensa kanssa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku ylempänä on kirjotettu ni ihan sama juttu on millä tahansa harrastajalla.

Tai kuten kans yllä on kirjotettu jokkut ei osaa puhua muusta kun kakaroistaan.

Mua ei vois vähempää kiinnostaa jonkun kakara. Voin kyl kuunnella vähän aikaa iha mielelläni mut kun se on yks ja ainoo puheenaihe niin ei kiinnosta ei.

Vierailija
4/6 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaikkia koiraharrastajia, vaan sitä tiettyä tosi määräilevää ihmistyyppiä, jolla on lippis, tukka ponnarilla sieltä lippiksen reijästä ja taskullinen liivi.

Mulla itselläni on koira, joka merkitsee mulle hyvin paljon, joten koirainhosta ei ole tässä kyse.

Vierailija
5/6 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin monelle kasvattajalle ja kyselin pentuja. Osa ihan pimeetä porukkaa ja suunnilleen kaikki oli vaatimassa että jos heiltä pennun ostaa, niin sitten sitä pitää käyttää näyttelyissä.

Parin talon päässä asuu perhe jossa on 3 koiraa ja lapsia, se eukko pitää koiristaan parempaa huolta kuin niistä lapsista.

Vierailija
6/6 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kanssasi. Tuntuu, että heidän elinpiiri on kovin pikkuinen ja jutut sen mukaisia. Joskus olen jopa kuullut jonkun koiraharrastajan sanovan ihan pokkana uudelle rakkaalleen, että hän tulee vasta koirien jälkeen. Sitten ihmetellään, kun oikeaa ihmistä ei jostain syystä löydy.