Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä paras tapa murskata iso määrä keksejä?
03.12.2010 |
Tarttis murskata useampi paketillinen keksejä ihan hienoksi muruksi. Voiko ne vetäistä sauvasekoittimella, vai onko sitten terä entinen ja keksit vaan paloina? Vai tungenko johonkin pussiin ja hakkaan kaulimella vai mitenkä?
Kommentit (4)
mutta laitan 2 pakastepussia päällekkäin ja hakkaan kaulimella lattialla niin ei kuulu niin kauhea pauke kun mitä jos hakkaa tiskipöydällä..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai niin kuin meillä: keksit kahteen muovipussiin ja lapset pomppimaan päälle. Välillä sekoitellaan (ravistellaan pussia) ja taas pompitaan.
Alue: Aihe vapaa
kätevintä ehkä ensin murskata niitä vähän esim. kaulimella tai katkoa astiaan, jossa sitten tehiksellä päästää.