Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komea perheellinen mies flirttaili minulle.

Vierailija
03.12.2010 |

Pullisteli hauiksiaan, veti leukoja ja jutteli tiettyyn sävyyn. Odotti että ihailisin, mutta olinpa ihan tylsä, enkä noteerannut mitenkään. Aloin puhumaan hänen kolmivuotiaasta pojastaan, joka seisoi hänen vierellään ja on mielestäni tärkeämpi jo puheenaiheenakin. Flirtti ei sykähdyttänyt minua mitenkään, kun ajattelin vain, että onpa tuossa perheellinen mies, kivan näköinen ja käytökseltään hieman törkeä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en olis ainakaan omasta miehestäni moksiskaan, teen sitä itsekkin mutta tuollainen pullistelu on kyllä oksettavaa : /

Vierailija
2/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan flirttaili joo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski silmääkin. Mutta hei, ei ollut minun tyyppiseni mies, onneksi.

ap

Vierailija
4/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin varmaan pyrskähdellyt naurusta, tuollainen pullistelu on todella huvittavaa.

Vierailija
5/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmaan riisu sut ajatuksissaan ja pani sua

Vierailija
6/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...onpa tuossa perheellinen mies, kivan näköinen ja käytökseltään hieman törkeä.

Lapsi oli, mutta mistäs tiedät onko vaimoa/parisuhdetta?

Vierailija
7/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies flirttaa muille naisille, ei tosin mun seurassa ollessaan, ja jotkut naiset alkaa heti kuvitella jotain. Voi huokaus... Flirttaan mäkin, mutta miehet yleensä osaa ottaa flirtin vaan flirttinä. Miksi hauskalle tai hyvännäköiselle ei voisi flirtata, vaikka olisikin parisuhteessa??

Munkin mies hakis mulle vaikka kuun taivaalta, ehdottoman perhekeskeinen ja hyvä isänä ja aviomiehenä, mutta sellainen kevyt flirtti kuuluu hänen luonteeseensa.

Vierailija
8/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestäni syvästi rakastava nainen, tykkään flirttailla kun sopiva mies sattuu kohdalle. Eihän flirtti ole kuin pientä päivän piritystä; sen ei ole tarkoituskaan johtaa sen pidemmälle.

Ja kyllä, mieheni luonnollisesti myös flirttailee viehättäville naisille.

Vierailija
9/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestäni syvästi rakastava nainen, tykkään flirttailla kun sopiva mies sattuu kohdalle. Eihän flirtti ole kuin pientä päivän piritystä; sen ei ole tarkoituskaan johtaa sen pidemmälle. Ja kyllä, mieheni luonnollisesti myös flirttailee viehättäville naisille.

Eikohan tuo ole ihan normaalia? Tosin ap:n kuvailema pullistelu saattaisi kylla minua ainakin hieman yokottaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi