Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentoemäntä valittaa kuinka peruspalkka on vain 1500 €/kk

Vierailija
03.12.2010 |

http://www.ilmiannapomosi.net/index.php?option=com_content&view=article…

No ei monessa muussakaan ammattissa tuon kummempi palkka ole ja koulutus on pidempi kuin lentoemännillä, samoin työaika ja muut lisät huomattavasti pienemmät kuin lentoemännillä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.ilmiannapomosi.net/index.php?option=com_content&view=article…" alt="http://www.ilmiannapomosi.net/index.php?option=com_content&view=article…">http://www.ilmiannapomosi.net/index.php?option=com_content&view=article…;

No ei monessa muussakaan ammattissa tuon kummempi palkka ole ja koulutus on pidempi kuin lentoemännillä, samoin työaika ja muut lisät huomattavasti pienemmät kuin lentoemännillä...

Vierailija
2/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne hommat on kerran niin helppoja ja kevyitä ja hyvin palkattuja ja sinne pääsee kuka tahansa. Mikä sinua estää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaisin olla itse lentoemäntä?

Totuus nyt vain on että lentoemännillä on työn koulutukseen ja vaativuuteen nähden erittäin hyvä palkka.

jos ne hommat on kerran niin helppoja ja kevyitä ja hyvin palkattuja ja sinne pääsee kuka tahansa. Mikä sinua estää?

Vierailija
4/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaativuudesta sen verran, että lennoilla on tosi paljon idioottimaisesti käyttäytyviä ja minäminäminä-tyyppejä, etten ko. työtä jaksaisi varmaan päivääkään!

Vierailija
5/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisät ovat korvausta siitä, että on töissä ufoihin aikoihin

Vierailija
6/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kirjoitin että kadehdin lentoemäntiä tai

Vierailija
7/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

finnairilla saavat enemmän, kun palkan lisäksi tulee päivärahat ja muut korvaukset.

Mutta mun mielestä lentoemännät ovat palkkansa ja etunsa ansainneet. Ei ne ole mitään tarjoilijoita, vaikka moni ne niin näkeekin. Ne on lennolla ensisijaisesti siksi, että jos jotain tapahtuu, ne tietää miten toimia, eikä panikoidu. Tämä kriteeri on myös ykkösenä silloin kun niitä psykologisesti testataan ennen valintaa. Ei esim asiakaspalvelukyvyt, kielitaito, yms, vaikka nekin tietty jotain painaa.

Mä ainakin arvostan sitä, että jos vaikka mun lapselle tai itselle tapahtuu jotain lennon aikana, tiedän että siellä on jokaikinen henkilökunnan jäsen kykenevä antamaan ensiapua ihan päivitetyin tiedoin. Arvostan myös kokemusta, luulen että siitäkin on iso etu, ettei esimerkiksi häirikkötilanteista useinkaan tule isompia katastrofeja. En haluaisi lennoille tiuhaan vaihtuvaa ja nuorta kokematonta halpatyövoimaa. Siellä yläilmoissa ollaan kuitenkin aika yksin silloin kun ollaan. Ei sinne saa lääkäriä, poliisia tai muita auttavia tahoja noin vaan. Tai puhumattakaan lento-onnettomuudesta. Kyllä siitä ammattitaidosta ihan ilomielin maksaa.

Vierailija
8/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaativuudesta sen verran, että lennoilla on tosi paljon idioottimaisesti käyttäytyviä ja minäminäminä-tyyppejä, etten ko. työtä jaksaisi varmaan päivääkään!

No näitä nyt on ihan missä tahansa (palvelu)ammatissa, esim. sairaanhoitajat joutuvat tällaisia kuuntelemaan ja vielä hoitamaan...

Vierailija
9/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että sitä ensiapua opiskellaan monta kuukautta putkeen yhtään missään?

Vierailija
10/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaisin olla itse lentoemäntä?

Totuus nyt vain on että lentoemännillä on työn koulutukseen ja vaativuuteen nähden erittäin hyvä palkka.

Lentoemäntien koulutksesta en minäkään tiedä, vaativuuskin on rutiinilennoilla aika mitätön, vaikka pitkä pinna pitääkin olla. Sen sijaan lentoemännillä on suuri vastuu, sillä jos vaaratilanne sattuu, heidän pitää kyetä käyttäytymään tilanteen vaatimalla tavalla. Tuo vastuu on se, josta minun mielestäni on syytä maksaa.

Vierailija
11/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja, linja-autonkuljettaja, lastentarhanopettaja, tarjoilija (tulipalo tai muu vaaratilanne ravintolassa) jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi