G: Maailman paras käsirasva?
Mun äitiparkani kädet on ihan verillä kun ovat niin kuivat. Ihan hyvillä rasvoilla se niitä rasvailee, mutta ilo ei ole pitkällinen. Ostaisin sille joululahjaksi jonkun megaluokan supervoiteen, mutta mistä ja mitä?
Kokemuksia?
Kommentit (22)
Se mikä tepsii toiselle ei välttämättä tepsi toiselle.
Ymmärrän kyllä että on kurjaa kun kädet on ihan kuivat, varsinkin jos iho rupee jo halkeilemaan.
Itse olen onneksi pärjännyt ihan markettien rasvoilla, mutta varsinkin näin talvisin joudun rasvaamaan käsiä monta kertaa päivässä. Mulla kulkee laukussakin käsirasva mukana.
Apteekista kannattaa kysyä neuvoja.
ja rasvaa siis hanskojen alle reilu kerros
Natusan. V.pun pieni tuubi eikä maksa juuri mitään. Sillä olen itse saanut verta tirskuvat käteni kuntoon.
vaaleamman keltainen purkki.
Olen kuivakätinen ja saan ylivoimaisesti parhaan avun apteekin voiteista. Ei ehkä ylellinen tms. lahja mutta tarpeellinen.
on aivan ehdoton. Tuhti mutta hyvin imeytyvä koostumus joka pitää kädet pehmoisina. Bepanten sitten yöksi hanskojen kanssa käsiin pahimmilla keleillä lisäksi mutta tuo Avene siis päivällä lisättävä
Todella tehokas. Imeytyy myös hyvin.
L'Occitanen Dry Skin Hand Creme. Ei ole tämän voittanutta.
mutta vanhan kunnon Decubalilla on nyt pärjätty :). Todella paksua ja rasvaista tököttiä (ei mitään hienostelurasvaa todellakaan :D). Itselläni kädet pysyy jonkinlaisessa kunnossa..muuten rakoilisivat railoille :/
On vaan aika voimakas tuoksu siinä, mutta ei kuitenkaan sellainen pistävä haju kuin monissa hajusteissa.
Mulla tuo voide on pehmentänyt ja parantanut verillä olevat kädet ihan vuorokaudessa.
Sitä illalla käsiin ja puuvillakäsineet yöksi käteen.
ehdottomasti paras, mitä minulla on ollut.
Rystyset auki ja sormenpäätkin rupes jo halkeilemaan. Mies tekee pikkutarkkaa työtä käsillään ulkona, joten aina ei voi hanskoja pitää käsissä.
Apteekista suosittelivat Lipolan-rasvaa. Sitä yöksi kunnon kerros käsiin ja muutaman päivän päästä kädet paaaaaljon paremmassaa kunnossa. Itse luovuin kaikenmaailman muista "käsivoiteista" ja aloin käyttämään Lipolania yöksi. Eipä juuri tarvii muulloin rasvata. Tehostukseksi voi laittaa käsineet käteen yöksi.
Isälleni jolla oli ihan ihottumaa ja kädet auki, suositeltiin kumihanskoja yöksi rasvan päälle, ei puuvillakäsineitä. Se muuten kans toimii...
Neutrogena norwegian formula, ja ne puuvillakäsinnet yöksi.
ilman sitä en voisi käydä töissä talvisin
Elisabeth Arden: 8 hour hand cream
L'Occitane
Body Shopin hamppukäsirasva
nää on iha mahtavia kaikki kolme, eli mikä näistä mahtuu budjettiin niin sitä sitten
Locobase repair
toimii myös täsmähoitona auenneille sormenpäille
salvasta