Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kaivaa nenää ja syö rään, kaivaa muniaan eikä pese sen jälkeen käsiään...

Vierailija
02.12.2010 |

Sitten loukkaantuu kun sanon, että en halua että se koskee minuun ennenkuin on pessyt kätensä(siis näin kun se teki noi kaikki kolme asiaa ensin ja sitten kohta tuli hiplaamaan).

Onko muitten miehet tämmöisiä?

Muuten tosi ihana mies ja niin edespäin, mut toi on kyllä rasittavaa.. Samaten, ruokaa pitää syödä suu auki ja keitto pitää ryystää, samaten kaikki pitää ahmia.. Monesti siinä vaiheessa kun itse pääsen istumaan pöytään, mies on jo syönyt ruokansa ja ottanut lisääkin tai just ottamassa.

Ainoa juttu taitaa olla mikä mua ylipäätään tässä risoo. Kaikki muu on hyvin tai erittäin hyvin, mutta että voi ärsyttää tollanen sikailu ja ruoan ahmiminen..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereksii, kaivaa pimppiä, nykii häpykarvoista ja häppäreistä, syö räkää, puree varpaankynsiä, vetää peräaukonkarvoista, nyppii häpykarvoja sohvalla ja heittelee ympäriinsä... Silti niillä on puolisot :)

2/18 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ominaisuus ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereksii, kaivaa pimppiä, nykii häpykarvoista ja häppäreistä, syö räkää, puree varpaankynsiä, vetää peräaukonkarvoista, nyppii häpykarvoja sohvalla ja heittelee ympäriinsä... Silti niillä on puolisot :)

mä en ole koskaan nykinyt ohimennen ( niinkuin miehet muniaan ) häpyhuuliani, enkä karvojani, enkä ikinä IKINÄ ole nyppinyt niitä irti, joten en ole voinut niitä minnekään heitelläkään? Myöskään en vetele itseäni peräaukonkarvoista, joka johtunee siitä, etti niitä ole, koska ajelen ne pois ( kannattais muidenkin ajaa ).

piereskelen yksin ollessani, mutta mieheni seurassa aika harvoin, varpaankynsiä lakkaan, en syö.

ihme muijia täällä, jos tollanen pitää paikkaansa?

Vierailija
4/18 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet vain poikkeus, kaikki muut av-mammat tekee tuota! Ota rennosti ja nyi vähän karvoja, tulee rento olo! Nosta kankkua ja pieraise, haistele pierua ja sormiasi ja puraise varpaankynnestä!

Vierailija
5/18 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mies, MUTTA

toi munien kaivaminen ja sen jälkeen esim. näppäimistöön koskeminen ynnä muu on ärsyttävää. Kun tulee töistä, ei pese käsiään vaan alkaa raaputtaa muniaan sohvalla jonka jälkeen siirtyy keittiöön syömään tai näppäimistöä hipelöimään. Hyyyyi!

Ja jos sanoo asiasta niin auta armias! Samoin voisi ihan hyvin mennä töistä tullessaan vaikka suihkuun, kun haisee niin pahalle. Mutta ei, maleksii iltaan asti ja kinuaa seksiä. Ei paljon kiinnosta, kun sellainen hikikikkeli haisee läpi vaatteiden! Lisäksi jos kylvettää vauvan, tartuttaa sen hien hajun puhtaaseen vauvaan, myyh!

Vierailija
6/18 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä täällä vielä valitat! Kello on paljon! Heti nukkumaan ja anna mun sikailla rauhassa!

Vierailija
7/18 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole koskaan nykinyt ohimennen ( niinkuin miehet muniaan ) häpyhuuliani, enkä karvojani, enkä ikinä IKINÄ ole nyppinyt niitä irti, joten en ole voinut niitä minnekään heitelläkään? Myöskään en vetele itseäni peräaukonkarvoista, joka johtunee siitä, etti niitä ole, koska ajelen ne pois ( kannattais muidenkin ajaa ).

piereskelen yksin ollessani, mutta mieheni seurassa aika harvoin, varpaankynsiä lakkaan, en syö.

valehtelet ja sievistelet, et vain huomaa itse asiaa!!

Vierailija
8/18 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelet ja sievistelet, et vain huomaa itse asiaa!!

Vierailija
9/18 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain rohkeimmat tunnustavat sen av-palstalla anonyymisti!

Vierailija
10/18 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsemallasi tiellä.

Vierailija
11/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei käy suihkussa ja yleensäkään pesulla kuin kerran viikossa....lemu on sitten myös sen mukainen...huoh. :/

Vierailija
12/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten loukkaantuu kun sanon, että en halua että se koskee minuun ennenkuin on pessyt kätensä(siis näin kun se teki noi kaikki kolme asiaa ensin ja sitten kohta tuli hiplaamaan).

Onko muitten miehet tämmöisiä?

Muuten tosi ihana mies ja niin edespäin, mut toi on kyllä rasittavaa.. Samaten, ruokaa pitää syödä suu auki ja keitto pitää ryystää, samaten kaikki pitää ahmia.. Monesti siinä vaiheessa kun itse pääsen istumaan pöytään, mies on jo syönyt ruokansa ja ottanut lisääkin tai just ottamassa.

Ainoa juttu taitaa olla mikä mua ylipäätään tässä risoo. Kaikki muu on hyvin tai erittäin hyvin, mutta että voi ärsyttää tollanen sikailu ja ruoan ahmiminen..

Täällä sama tilanne rään syöntiä lukuunottamatta. Mistä miehesi on kotoisin, jos saa kysyä? Voi olla kulttuurijuttu...

t. mamma

Vierailija
13/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies kuullostaa ihan eteläpohjalaiselta isännältä. Mulla oli sama tilanne ennen, mutta kun muutin etelämmäs, alkoi löytyä laatuyksilöitäkin.

Vierailija
14/18 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivaa muniaan joita ei ole aamun jälkeen pessyt :( Sitten niillä pallikäsillä yrittää silitellä poskeä YÖÖÖÖK!!!

Oen myös huomannut ettei aina pese käsiään käytyään kusella.. hyi saatana. Eli niillä hikimunan hipelöinti käsillä ja kusipisaroiden kyllästämillä kourilla menee esim. syömään ja koskee yhteiseen juustopalaan jossa näkyy usein likaisia sormenjälkiä :O tosin ehkä johtunee että hän on lukenut sanomalehteä ja näin ollen se lika juustossa on painomustetta... mutta silti!

Vierailija
15/18 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saat pitää löytösi!

Vierailija
16/18 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman kauheinta on joutua kuuntelemaan jos joku syö suu auki. Tulee ihan järkyttävä raivo tuommoisesta mässyttäjästä.

Vierailija
17/18 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä motiivilla tämä piti nostaa?

Vierailija
18/18 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniaisista, svensk ulkoisesti hieno, tavat paskaa, itsetunto kouluasteikolla neljäsataa valovuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän