Minkä ihmeen takia "hoito" voisi haluta lapsen kanssani?
Emme siis seurustele, mutta harrastamme seksiä satunnaisesti. Hoito olisi valmis heittämään ehkäisyn romukoppaan (en käytä pillereitä joten kumilla mennään) eikä ollenkaan ymmärrä ettei mulla ole mitään hinkua mitään vauvoja tehdä enää. Olen siis kolmekymppinen ja 10-vuotiaan lapsen äiti-ihminen joten biologinen kellokin on aikoja sitten jo kilahdellut. Emmekä siis seurustele emmekä kummatkaan käsittääkseni haaveile tai suunnittele seurustelua joten jäisin automaattisesti yh:ksi - mitä hyvää siinäkään voisi miehen mielestä olla?! Yhden lapsen yh jo olen enkä todellakaan haluaisi lähteä tähän rumbaan enää uudestaan ypöyksin.
Toki voisin lasta harkita joskus tulevaisuudessa, mutta vasta avioliitossa (vaikkei sekään mikään tae ole), tuo hoito nyt pyörii kuvioissa kun en parempaakaan ole tähän hätään löytänyt mutta haaveeni ovat reilustikin korkeammalla kuin mitä hänellä on koskaan "tarjota". Tunnemme jo usean vuoden ajalta, eivätkä mun tunteet ole tästä heränneet yhtään enempää tutustumisen syventyessäkään.
Täytyy jo harkita tämän "suhteen" lopettamista kun nuo puheet eivät tuosta muutu miksikään...
Kommentit (3)
no mies tahtoo panna paljaalla.
että paljaalla panemisella niitä vauvojakin syntyy? Olen siis vääntänyt rautalangasta hänelle kaikki samat syyt mitä aloitukseenikin, mutta edelleenkään häntä ei vaivaisi ollenkaan. Ja tuollaisen hoidon takia en ryhdy hormonaalista ehkäisyä käyttämään, eihän siitä tiedä vaikka missä muuallakin kävisi yms yms. ap
Haluaa sitoa sinut itseensä lapsen avulla.
ettei meistä tule paria koskaan. Taidan unohtaa koko jutun ja ruveta kevättä kohti metsästämään uutta petinlämmittäjää :) ap
lapsen avulla.