Teenkö lapsille tänään kaura-vai riisipuuroa?
He eivät erityisemmin pidä puurosta. Kumpi menisi paremmin alas? Lapset 5 v. ja 3 v.
Äänestyksen mukaan teen! :)
Kommentit (10)
mutta mä pidän tätä ketjua jotenkin surullisena osoituksena siitä, miten paljon vaadin itseltäni ja miten nipo musta on tullut. Mä olisin vastannut heti kaurapuuroa, koska riisipuuron ravintoarvo on kutakuinkin nolla. Hyväähän se on ja aion muuten huomenna kokeilla koko perheen järkytykseksi uuniriisipuuroa.
Ravintoarvot kohdallaan ja on mielestäni parempaa kuin uunissa tehty riisipuuro. Ei nipistele omatunto!
Mieluiten uuniriisipuuroa. Mekin teimme sitä tänään ja hyvää oli:)
En ole koskaan tehnyt uunissa. Mutta kiitos vinkistä, kuulostaa herkulliselta! Itse pidän puurosta ja haluan opettaa sitä lapsillekin.
Kaurapuuro on helpompi tehdä, joten tee sitä, niin ei harmita niin paljon jos eivät syö puuroa.
1l maitoa
1/2 tl suolaa
2dl puuroriisiä
Voitele uunivuoka ja lado aineet vuokaan. Laita uuniin 175 astettta n 1h 15minuuttia. Valmis -ei voisi olla helpompaa! Myös uuniohrapuuro onnistuu samalla konstilla (ohraryyneistä) ja on hyvää!
1l maitoa
1/2 tl suolaa
2dl puuroriisiä
Voitele uunivuoka ja lado aineet vuokaan. Laita uuniin 175 astettta n 1h 15minuuttia. Valmis -ei voisi olla helpompaa! Myös uuniohrapuuro onnistuu samalla konstilla (ohraryyneistä) ja on hyvää!
mannapuuro ei ole kovin hyvää......
Heitin kaikki vuokaan ja tyrkkäsin uuniin, kuola valuu jo! :) Ainakin minulla. Jos lapsille ei kelpaa niin syön kaiken itse.
Rakastan riisipuuroa ja uunissa tehty kuulostaa vielä paremmalta!
Olipa helppo ohje! Tuhat kertaa helpompaa kuin vahtia hellalla kiehuvaa kattilaa! Kiitos vinkistä!
Heitin kaikki vuokaan ja tyrkkäsin uuniin, kuola valuu jo! :) Ainakin minulla. Jos lapsille ei kelpaa niin syön kaiken itse.
Rakastan riisipuuroa ja uunissa tehty kuulostaa vielä paremmalta!
Olipa helppo ohje! Tuhat kertaa helpompaa kuin vahtia hellalla kiehuvaa kattilaa! Kiitos vinkistä!
mutta mä pidän tätä ketjua jotenkin surullisena osoituksena siitä, miten paljon vaadin itseltäni ja miten nipo musta on tullut. Mä olisin vastannut heti kaurapuuroa, koska riisipuuron ravintoarvo on kutakuinkin nolla. Hyväähän se on ja aion muuten huomenna kokeilla koko perheen järkytykseksi uuniriisipuuroa.