Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos eroisit tänään - minkälainen turvaverkko olisi lapsillasi?

Vierailija
02.12.2010 |

Oma vastaukseni on hurjan iso, koska erosin jo. Toki se oli iso jo silloin kun erosin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ennen eroakin.

Vierailija
2/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on isä joka asuu lähellä, molemmat tekevät normaalia päivätyötä, lapsilla on myös kolme isompaa sisarusta jotka voivat äärioloissa olla lapsenvahtina näille kouluikäisille. Itse olen terve ja voin tehdä töitäni missä vaan jossa on netti, jos lapsi vaikka sairastaa.

Ja erosin viime keväänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi lapset jo koululaisia, jotta ei tässä enää hätää ole.

Vierailija
4/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on isä joka asuu lähellä, molemmat tekevät normaalia päivätyötä, lapsilla on myös kolme isompaa sisarusta jotka voivat äärioloissa olla lapsenvahtina näille kouluikäisille. Itse olen terve ja voin tehdä töitäni missä vaan jossa on netti, jos lapsi vaikka sairastaa. Ja erosin viime keväänä.

Vierailija
5/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minkäänlaista

Vierailija
6/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos isä muuttaisi jonnekin kauaksi, niin hänestä olisi vähemmän iloa. Mutta isovanhemmat ovat lähellä olleet koko ajan.

Vierailija
7/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että turvaverkko muuttuisi yhtään miksikään siitä, että eroaisinko vai en. Olen kyllä kerran eronnut ja ehkä sen verran voin sanoa, että niin kauan kuin exä asui yksikseen, niin hänelle sopi hätätilanteessa lapsen hoitaminen milloin vain, mutta sitten kun muuttivat yhteen vaimonsa kanssa, niin sen jälkeen ei ole ollut niinkään automaattista sijoituspaikkaa pojalle. Toisaalta pojalla ikää on nyt 10, joten eipä sitä saa jäädä normaalioloissa kukaan esim. sairaana kuitenkaan hoitamaan. Aikaisemmin sai muuten jäädä hoitamaan sekä minä, exä että isäpuoli.

Vierailija
8/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomama, ei eroamassa

Vierailija
9/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se lapsi kenestäkään eroa, jos minä miehestäni eroankin. Miehen sukulaiset rakastavat lastamme siinä missä omakin perheeni.

Vierailija
10/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulenpa, että lapsilla pysyisi isäkin siinä missä äiti. En usko, että mieheni hylkäisi lapsiaan. Tosin ei ole tarvetta ajatella eroa.