Perityykö rumat kädet? Itselläni hyvin miehiset kädet,peukalo kuin metsurilla.
Kommentit (18)
Mulla sirot ja nätit jalat, mutta lapset perineet valitettavasti miehen suvun kuhmuraiset kaviot :p
samalla lailla periytyy kuin kauniitkin kädet...
Eli vahvemmat voittaa, ja sitähän ei etukäteen voi sanoa varmaksi :)
Minulla ja veljelläni on molemmilla isän kädet
(=isot kuin lapiot). Tulevalle lapselle tulee toivottavasti vähän normaalimmat kädet, koska hänen isänsä kädet ovat ehkä hieman keskivertoa pienemmät. Hyvin olen kuitenkin näillä isoillakin pärjäillyt.
Jos heilä on kauneudentajua.Joillekin tosiaan kelpaa roikkuvat isot rinnat ja huono iho(aknearvet).
Minä olen aina saanut kehuja niin miehiltä kuin naisiltakin ilmeisesi kauniista käsistäni. :) sitä en tiedä miten peritytyy.
Jos heilä on kauneudentajua.Joillekin tosiaan kelpaa roikkuvat isot rinnat ja huono iho(aknearvet).
Parisuhteen tärkein rakennusalusta, terhakat rinnat ja arveton iho... Ei sillä, mua ei yhtään haittaa jos jollain näin on. Omapahan on liittonsa ja siihen liittyvät ongelmat.
itse en ole halunnut miestä, joka esim. kyttäisi mun syömisiäni, jonka seurassa saisin stressata ja pitää itseäni hirveänä norsuna raskausaikoina jne. Mutta kukin tyylillään, toivottavasti ei tule esim. ulkonäköön vaikuttavia sairauksia teille, sehän on eron paikka heti.
ne periytyy. Mun lasten käsistä sanottiin heti synnärillä, että ovat isot. Minulta perineet "leipälapionsa".
Onneksi ovat poikia, niin ei varmaan tuota ongelmia. Itseäni jopa kiusattiin (mm.) isojen käsien takia koulussa. Ja naisten käsineitä ei löydy sopivaa kokoa.
Pitkulaiset, melkein suorakaiteen muotoiset kynnet ja leveä peukalo. Aiemmin luultiin, että tämä periytyy vain suvun miehille, mutta näköjään ei.
Vihaan käsiäni. Rumat, suonikkaat kämmenselät. Muuten olen kaunis.
Periytyy. Ellei hormonit, mutta hormonitkin voi periytyä.
Hauska kysymys. Kyllähän ne kädet voi periytyä, mutta ne voi tulla myös toisen vanhemman puolelta. Meillä on hassua kun on 3 lasta, joilla kaikilla on aina ollut ikäisekseen iso jalka. Esim. 13-vuotiaalla tytölläni on kengänkoko 42. Minun suvussa kenelläkään ei ole isoa jalkaa. Vaikka itse olen 165 cm, kengänkoko vain 37-38. Miehen suvussa taas isänsä on isojalkainen, kengät kokoa 45 ja miehen mummolla ollut 43 koon kenkä. Kun ei naisten osastolta ole löytänyt, on käyttänyt miesten kenkiä ja navetassa miesten saappaita. Sillä tavalla tilanne nykyaikana parempi, että isojakin kenkiä saa ostettua. Miehen mummon sisarukset on kaikki olleet isojalkaista väkeä. Sieltä asti ne jalat on periytyneet minun lapsille.
Itsellöni on suonikkaat, rumat kämmenselät. Samanlaiset kuin äidilläni. Talvella käsineet ovat pelastus. Kesäisin häpeän kämmeniä.
Periytyy, mutta keneltä voi mennä vaikka sukupolven yli.
Itse perin isäni kädet. Kauniit. Pitkät sormet. Kauniin muotoiset. Kokoa on.
Olen aina tykännyt käsistäni.
Jalkateristäni minua on kiusattu, koossa ne ovat isommat kuin yleensä naisten jalat.
En oikein ymmärrä miksi ihmiset kiusaavat toisia ihmisiä heidän fyysisiin ominaisuuksiinsa puuttuen.
Minusta se on kovin matalaotsaista. Ilkeää ja typerää. En arvosta sellaisia ihmisiä. Halveksin enempi.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä miksi ihmiset kiusaavat toisia ihmisiä heidän fyysisiin ominaisuuksiinsa puuttuen.
Minusta se on kovin matalaotsaista. Ilkeää ja typerää. En arvosta sellaisia ihmisiä. Halveksin enempi.
Halveksit siis matalia otsia?
Häpen rumia, suonikksita kämmeniäni. Lisäksi kynnet rumat ja isot. Vihaan käsiäni.
Minulla on paksut suonet kämmenselissä. Todella rumat. Kynnetkin kuin lapiot. Aina hävennyt käsiäni. Muuten olen siro nainen, mutta kädet kuin jollain hirviöllä.
mulla on faijan kädet - ei äidin kapoisia sormia.
Onneksi käteni ovat pienet sentään.