Nainen, mistä sinä pidät anaaliseksissä?
Minua ja tiedä vaikka muitakin kiinnostaisi tietää, mistä nainen oikein nauttii anaaliyhdynnässä. Avovaimoni sanoo sen stimuloivan todella hyvin g-pistettä ja venyttävän mukavasti peräaukkoa. Psyykkiset tuntemukset ovat tietysti sitten erikseen, mutta lähinnä kiinnostaisi nuo fyysiset.
Kommentit (26)
Joko takaapäin siten, että mies nojautuu eteenpäin ja penis siis suuntautuu hieman alaspäin tai sitten niin, että olen päällä ja itse nojaan hieman taaksepäin. Näissä kahdessa asennossa saan orgasmin ehkä 10 sekunnissa ja jostain syystä se on paljon voimakkaampi kuin emätinyhdynnässä.
Psyykkisesti ja fyysisesti terve nainen ei pysty eikä halua nauttia anaaliseksistä. Luonnotonta ja pitäisi lailla kieltää
Psyykkisesti ja fyysisesti terve nainen ei pysty eikä halua nauttia anaaliseksistä. Luonnotonta ja pitäisi lailla kieltää
Ai, sä tulit taas! :D
Kyllä hienointa on paskaroiskeet, paskan haju ja se ihana tunne kun perse repeää ja pidätyskyky menee. Vaipoissa on ihana kulkea!
tuo äijänreppana, joka parjaa aina täällä anaaliseksiä. Näkyy KILOMETRIN päähän hänen vitutuksensa, kun ei saa kumppaniltaan kakkosta. Sitä turhautumaansa täällä sitten kiukuttelee...
Ja minä en itse harrasta, enkä erityisesti diggaa anaaliseksiä, mutta jos nainen siitä nauttii niin voihan sitä silloin tällöin anukseenkin työntyä...
Ei käy kipeää, jos tekee oikein, mutta ei tunnu miltään. Venytystä tuntuu, mutta ei se tunnu hyvältä. Tuntuu pelkästään kuin olisi kakkahätä, ei kivaa. Meillä kokeiltiin muutama kerta kun minä halusin, onneksi ei mieskään innostunut.
Miten se kalu vois osua g-pisteeseen? Luulen ainakin, että mulla se on emättimen etuseinämässä ja paras asento on kun ollaan sillain lomittain ja miehen kalu osuu just tuohon etuseinämään. Takaapäin on kans aika hyvä ja ratsastus, jossa voin itse hakea sopivan asennon. Muuten pieni pepun hiplaus on joskus paikallaan, mutta aina edes se ei tunnu kivalta, riippuu fiiliksestä.
Kuten tiedät, seinämä emättimen ja peräsuolen välissä on hyvin ohut ja tästä syystä erityisesti paksu penis stimuloi anaaliyhdynnässä myös g-pistettä, ainakin minulla. Ja niinkuin sanoin, asento on tässä olennainen.
Ja minä en itse harrasta, enkä erityisesti diggaa anaaliseksiä, mutta jos nainen siitä nauttii niin voihan sitä silloin tällöin anukseenkin työntyä...
Biseksuaali?
Missä asennossa anaaliseksissä g-pisteenne saa eniten huomiota?
Tuossa aikaisemmin joku jo kertoikin kattavasti miltä se tuntuu.
Itse laukean hyvin nopeasti ja voimakkaasti jos olen vatsallani, hieron sormella klittaa ja mies työntelee takaapäin peppuun. Se kulma on täydellinen, olin aivan ällikällä lyöty miten valtavan voimakkaan orgasmin sillä tavoin kykeni saamaan.
Oma anatomiani ei oikein salli peppuseksiä ratsastaessa koska se sattuu. En tiedä johtuuko siitä että päällä ollessa joutuu jännittämään lihaksia = vaikeampi rentoutua.
Mutta takaapäin kivaa touhua ;)
Ps. olin kokeillut peppuseksiä ensin parin kumppanin kanssa kipukokemuksilla ja ihmettelin suuresti mikä juttu siinä on ja olin varma että naiset suostuvat siihen vain miehen vuoksi.
Kunnes tapasin miehen joka osasi työntyä pitkän kiihottamisen jälkeen sisään liukkarin kanssa kärsivällisyydellä, varovasti ja kuunteli kehoani ja tarkkaili ettei satu.
Kipua ei ollut ollenkaan ja sain ihon kananlihalle vetävää mielihyvää... ;)
n26, peppuseksin ystävä
Eikö kyse ollut vaimon peppuun yhtymisestä?
Biseksuaali?
Peppuleikit on myös heteronaisten suosiossa!
Missä asennossa anaaliseksissä g-pisteenne saa eniten huomiota?
Tuossa aikaisemmin joku jo kertoikin kattavasti miltä se tuntuu. Itse laukean hyvin nopeasti ja voimakkaasti jos olen vatsallani, hieron sormella klittaa ja mies työntelee takaapäin peppuun. Se kulma on täydellinen, olin aivan ällikällä lyöty miten valtavan voimakkaan orgasmin sillä tavoin kykeni saamaan. Oma anatomiani ei oikein salli peppuseksiä ratsastaessa koska se sattuu. En tiedä johtuuko siitä että päällä ollessa joutuu jännittämään lihaksia = vaikeampi rentoutua. Mutta takaapäin kivaa touhua ;) Ps. olin kokeillut peppuseksiä ensin parin kumppanin kanssa kipukokemuksilla ja ihmettelin suuresti mikä juttu siinä on ja olin varma että naiset suostuvat siihen vain miehen vuoksi. Kunnes tapasin miehen joka osasi työntyä pitkän kiihottamisen jälkeen sisään liukkarin kanssa kärsivällisyydellä, varovasti ja kuunteli kehoani ja tarkkaili ettei satu. Kipua ei ollut ollenkaan ja sain ihon kananlihalle vetävää mielihyvää... ;) n26, peppuseksin ystävä
Eikö kyse ollut vaimon peppuun yhtymisestä?
Biseksuaali?
miehen ja naisen peppureikä on samanlainen, joten samaan kategoriaan menee. molemmat kelpaa siis.
Onko suut ja kädet sitten miehillä ja naisilla niin erilaiset, että suuseksiä tai handjobia haluava mies ei leimaudu biseksuaaliksi?
Etpäs olekaan niin nokkela! :)
miehen ja naisen peppureikä on samanlainen, joten samaan kategoriaan menee. molemmat kelpaa siis.
Pari kertaa kokeiltu ja never again. Molemmat haluttiin kokeilla, mut ei ollu meidän juttu. Jälkeenpäin peppua kirveli ja oli ikävä olo, Nykyään oksettaa pelkkä ajatuskin. Mies sanoi että onhan se puristus siinä pepun suulla kiva, mutta peremmältä ei tunnu miltään. Pimppa tuntuu paremmalta.
Itselleni ei tullut mieleenkään peppuseksi ennenkuin vaimon pillu venähti synnytyksessä.
Mies sanoi että onhan se puristus siinä pepun suulla kiva, mutta peremmältä ei tunnu miltään. Pimppa tuntuu paremmalta.
se tuntuu paremmalta ja orkut kovempia. Sitten kun on saanut niin ei tunnu enää hyvältä, pitää ottaa se pois sieltä.
Kestää hetken että etupuolta hieromalla pääsee taas fiilikseen mukaan, sitten voi taas työntyä takaluukkuun.
"roll over to expand - H&M" Mahalteen takaluukkuunko ?
"avaa luukku jouluun" Takaluukkuunko ?
Hyvät mainokset täällä seksipalstalla...
Monelle anaali tarkoittaa kiellettyä, tuhma ajne eli siinä on "kielletyn" houkutus.
Anaalin seudulla on hermoja kuten emättimessä jne. Eli seksuaalista kiihottumista ihan samoin, kuin muualtakin hyväillessä. Tosin omalla kohdalla himot herää huomattavasti nopeammin jo ajatuksesta anaaliasioihin. Ei siis tarvita kosketustakin, odotus ja ajatus riittää.
Anaali on tiukka. Kaikki tuntuu siinä paremmin, kuin emättimessä tai klitassa. Se tunkeutumisen tunne, jonka kaikki sinne laitettava aiheuttaa... Yhdynnässä täyteläisyyden tunne, samalla penis todellakin osuu G-pisteeseen ja tuntuu mahtavalta. Samalla kivekset hieroo muita paikkoja.. Asentona "alistettuna" alla kiihottaa myös sinällään, selällään en koskaan nauti samoin. Jo seksin valmistelu on kiihottavaa putsauksineen, lämmittelyineen ja hitaasti sisään meno.
Lyhyesti kyse on siis aistimuksesta, tunteesta.. nautinnosta..
Pidän näistä:
a) täyttää ihanasti
b) sopivassa asennossa tuntuu minulla g-pisteessä paremmin kuin emätinyhdyntä (saan helpommin orgasmin)
c) venyttää peräaukkoa, joka tuntuu todella hyvältä.
Edelliselle kysyjälle todettakoon, että tunne on hyvin samankaltainen kuin se, kun paksu penis venyttää emätintä. Ja sanotaan nyt kaikeksi varmuudeksi, että tämä venytys on väliaikaista, ei pysyvää.