Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita raskaan olevan joululahjakoriin

Vierailija
02.12.2010 |

Annan ystävälleni joululahjaksi herkkukorin, johon olin ajatellut viinipullo, kahvia, suklaata yms. Nyt sainkin tiedon että on raskaana, joten tuosta karsiutui heti pois viini ja kahvi. Olisiko kenelläkään jotain ideaa millä terveellisellä voisi korvata nuo. Itselle tuli mieleen tyrnimehu tai jokin vihreä tee..olisiko kellään ideaa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse jotain kotimaista marjamehua. Tyrnimehu on aika monen mielestä pahaa.

Itse ainakin ilahtuisin, jos herkkukorissa olisi esimerkiksi ananas ja jotain muita eksoottissia hedelmiä.

Vierailija
2/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mielummin ottaisin kahvin kuin tyrnimehun :) Jätät vaan sen viinin pois. Ja kyllähän raskaana olevalta on kielletty yrttivalmisteet eli laskettaisko vihreä tee niihin..? Ja onhan siinäkin eroja kuinka kirjaimellisesti ystäväsi noudattaa ruokakieltoja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa vain varoa ehkä antamasta sitä papaijaa(?), eikös se ole se ehkäisylääke/keskenmenon aiheuttaja..?

Vierailija
4/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan runsas-kofeiinipitoisia juttuja

ei ananasta tai papaijaa (aiheuttaa keskenmenon/ennenaikaisen synnytyksen)

ei mitään raakaa lihaa tai kalaa

ei alkoholia

ei pastoröimattomia juustoja

Vierailija
5/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna jotain hedelmäteetä,kuivattuja hedelmiä,suklaata ;),tuoreet hedelmät myös kivoja,pähkinöitä jne

Vierailija
6/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole ainakaan sanottu missään niin, että ananasta ei saisi raskaana syödä. Ja tuskinpa kukaan sitä laatikkokaupalla söisi. Mutta jos jouluna saisi lahjaksi ydhen tai kaksi, niin tuleeko siitä muka keskenmenoriski?!

ei ainakaan runsas-kofeiinipitoisia juttuja ei ananasta tai papaijaa (aiheuttaa keskenmenon/ennenaikaisen synnytyksen) ei mitään raakaa lihaa tai kalaa ei alkoholia ei pastoröimattomia juustoja

Vierailija
7/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden raa an ananaksen niin tulee koko keskenmeno tai jos raskaus on pidemmällä niin synnytys käynnistyy.

Vierailija
8/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan nyt raakaa ananasta syökään. Ananashan on kypsä, kun sen lehdet alkavat irrota kevyesti nyppäämällä. Raaka-ananashan on kovaa ja pahaa.

yhden raa an ananaksen niin tulee koko keskenmeno tai jos raskaus on pidemmällä niin synnytys käynnistyy.

Vierailija
9/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kuoharia. Itse olen kovasti tykännyt tehdä glögiä alkoholittomasta viinistä.

Vierailija
10/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaippoja, niitä isoja terveyssiteitä, nännirasva