Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kettu, loppui öljy!

Vierailija
02.12.2010 |

Eilen illalla loppui, vaikka tikkuun näytti vielä, että olisi.

Täällä on kipinävuoroa pidetty nyt siitä saakka. Onneksi on alakerrassa puukiuas ja lattialämmitys. Ylhäällä, jossa makkarit ovat ei ole kuin varaamaton takka.

Tunnin välein saa lyödä uuden latingin takkaan, että ei tuli sammu.

Lupasivat öljyä VIIKON SISÄÄN! Voi kiva. Silmät ristissä täällä sitten kipinöidään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Öljy on tuhoisin ja saastuttavin lämmitysmuoto.

Vierailija
2/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käy hyvä ihminen ostamassa pari isoa kanisterillista öljyä itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sen öljynsyötönhän voi ohittaa juuri tälläisten tapausten takia!!!! Kipikapi nyt lähimmälle huoltsikalle öljyn hakuun ennen kun putket jäätyy!

Vierailija
4/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Öljy on tuhoisin ja saastuttavin lämmitysmuoto.

Öljyä myyvät valtiot haluavat myydä öljyä kunnes se on loppu. Tuo on fakta.

Eli se kaikki tullaan käyttämään, jolloin on hölmöläisten hommaa "pelastaa" mailma jättämällä öljy käyttämättä. Kyllä se muille kelpaa jos Eurooppa jättää sen käyttämättä. Muut saattavat jopa päästää rikkikaasut ympäristöön tai polttaa heikoilla prosesseilla jolloin saadaan lisää typpioksideja.

Öljyn suuri verottaminen oikeastaan siis loppujen lopuksi tuhoaa enemmän luontoa kun säästää.

Vierailija
5/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pääsee neljältä töistä, vasta sitten voi hakea bensikseltä useampaan otteeseen kannulla. Mä en oikein pysty kun ei ole autoa käytössä ja lapsia kolme :)

Se oliskin näky kun mä tän karavaanin kanssa hakisin kanisterilla öljyä :D

No, kyllä tää tästä. Olen yllättynyt kuinka hyvin talo pysyy lämpimänä. Olisin luullut, että kivitalo hohkaa kylmää, mutta ilmeisesti onkin varastoinut lämpöä, koska yläkerrassakin on vielä 20 astetta ja alhaalla 22 :)

T: Ap

Vierailija
6/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vaihdetaan maalämpöön ensi keväänä. Tämä öljyn kulutus on ihan mahdotonta, vaikka se maalämpöön vaihtokin maksaa, mut mun luonne ei jotenkin anna periks käyttää tätä öljylämmitystä. Ollaan asuttu tässä talossa vasta viime kesän alusta saakka.

Vierailija
7/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sen öljynsyötönhän voi ohittaa juuri tälläisten tapausten takia!!!! Kipikapi nyt lähimmälle huoltsikalle öljyn hakuun ennen kun putket jäätyy!

Vierailija
8/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä on yleensä tynnyrit autossa aina, sellaisella meille tuotiin öljyä tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
9/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olis ollut hymy kaukana!

T:Ap

Vierailija
10/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Tyytyväinen ap :)