sukupuolitauti?
Terve.
Kävikö tässä nyt näin että bingo kone arpoi mulle taudin?
YH pappa käväsi tossa viime lauantaina viihteellä ja lähdin sitten jonkun emännän matkaan ja eipä tietenkään ollut kumeja matkassa...
Kertokaahan voiko mahdollisen taudin saaneena oireet olla jo alkaneet vai onko tämä pelkkää luulotautia...?
Hieman vatsa kipeä ei mitenkään niin että koskisi erityisesti, mielestäni olen joutunut hieman useammin käymään virtsalla (mutta ei kirvele eikä tee muutenkaan kipeää), ja päätä särkee. (mulla kyllä särkee muutenkin useasti päätä joten voi olla sekin sattumaa)
Testeihin olen kyllä varmasti menossa mutta lukaisin jostain tuolta noin että aikaisintaan viikon jälkeen niistä voi tuloksia saada.
Ei oo ennen ollut mitään tauteja ja nyt vähän niinkuin jännittää että minkä voiton bingokone on arponut mulle!
Kommentit (3)
Aivan selvät neekerisankkerin tai visvasyylän oireet.
Herpes nyt on takuuvarmasti.
Onnittelut!
Aivan selvät neekerisankkerin tai visvasyylän oireet. Herpes nyt on takuuvarmasti. Onnittelut!
Jos päivä on alkanut huonosti, tältä palstalta löytyy aina ilonaiheita. Reps ja kiitos!
Ei ne oireet parissa päivässä ilmene...luulotauti taitaa oireilla -). Taidat olla "nuori"?
Mutta käy testeissä. HIV näkyy testissä vasta muutaman kuukauden kuluttua...mutta testaamalla se mielenrauhan hankkiminen alkaa....ja lopussa voi varmaankin huokaista helpotuksesta.
Elä enää paljaalla!