Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ei nauti yhdynnästä?

Vierailija
01.12.2010 |

Olen harrastanut seksiä vain tämän yhden kanssa ja ollaan oltu yhdessä pari vuotta. Tykkään kyllä olla lähellä, pussailla, harrastaa suuseksiä ja tyydyttää monilla muilla tavoin, mutta yhdyntä on musta epämukavaa. Suostun siihen, koska jotenkin on sellainen olo, että se on ainoaa varsinaista seksiä, muu ei riitä...

kohtalotovereita?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä vain tämän yhden kanssa ja ollaan oltu yhdessä pari vuotta. Tykkään kyllä olla lähellä, pussailla, harrastaa suuseksiä ja tyydyttää monilla muilla tavoin, mutta yhdyntä on musta epämukavaa. Suostun siihen, koska jotenkin on sellainen olo, että se on ainoaa varsinaista seksiä, muu ei riitä...

kohtalotovereita?

kohtalotovereita?

Heippa, täytynee kysyä kumpaa sukupuolta olet?, miksi se se naiminen on niin vaikeata? jos olet lesbo niin ok ja jos olet homo niin sekin on ok. Miksi yhdyntä on niin vaikeaa?. Jos olette heteropari niin suosittelisin seksiterapeuttia, jos se ei ole muusta kun liukkarista kiinni niin kyllä te hyvän seksielämän saatte.M45.

Vierailija
2/31 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no ei ehkä ihan sama. Nautin kyllä (useimmiten) mutta n. kymmenestä seksikumppanista huolimatta en ole IKINÄ saanut orgasmia yhdynnässä/ toisen tuottamana. Tunnistan kyllä itse, että se "vika" on itselläni korvien välissä. En vain pysty rentoutumaan yhdynnässä/seksissä yleensä tarpeeksi. (mietin mm. miltä näytän) Haluan vain miellyttää miestäni ja tehdä kaikkeni jotta hän tyydyttyy. Ääntelen yms. Annan erittäin mielelläni hänelle suuseksiä ja tyydytän käsillä. Haluaisin itsekin nauttia seksistä, mutta en vain pysty rentoutumaan ja nauttimaan täysillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liukkari usein apuna. koska ahdistun yhdyntää yrittäessä, kun en ole siitä juuri aikaisemminkaan nauttinut, niin ymmärrettävästi sisään tulo on hankalaa ja vähän kivualiastakin. yleensä pystyn kuitenki vähän rentoutumaan, mutta pano vaan tuntuu ikävältä vaikkei sattuisikaan. ei siis tuota minkäänlaista seksuaalista hyvääoloa, tuntuu vain juuri siltä, että johonkin aukkoon minussa tungetaan jotain.

ap

Vierailija
4/31 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

i] Heippa, täytynee kysyä kumpaa sukupuolta olet?, miksi se se naiminen on niin vaikeata? jos olet lesbo niin ok ja jos olet homo niin sekin on ok. Miksi yhdyntä on niin vaikeaa?. Jos olette heteropari niin suosittelisin seksiterapeuttia, jos se ei ole muusta kun liukkarista kiinni niin kyllä te hyvän seksielämän saatte.M45.

[/quote]

seksielämässämme ei ole mitään muuta vikaa. onko siis niin iso ongelma, että en nauti yhdynnästä? me tehdään kaikkea muuta kivaa. mihin viittaat "olet lesbo niin ok ja jos olet homo niin sekin on ok." ? ilmaisin myös olevani hetero. uskon että lesbotkin työntelevät dildoja toisiinsa eikä se hyvänolontunne tietyssä ruumiinosassa ole seksuaalisesta suuntaumuksesta kiinni.

Vierailija
5/31 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yhdyntä on se ja sama. Se ei vain tunnu miltään ja tiedän, että teen sitä vain koska mies nauttii. Seksi muutoin ei ole vastenmielistä. rakastan suuseksiä (joka on minulle ainoa tapa saada orgasmi lelujen lisäksi) eikä sormettamisessakaan mitään vikaa ole.

Kait se vika ilmeisesti on minun korvieni välissä, mutta en sen takia mihinkään terapiaankaan mene.

Vierailija
6/31 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on erilaisia, ei kaikki heterotkaan pidä yhdynnästä. Eivät edes seksistä lainkaan. Se ei ole rikollista! Eikä ketään voi pakottaa yhdyntään. Seksi on sitä varten, että nautitaan. Yhdyntä on varsinaisesti vain lisääntymistä varten. Seksin käsite ei ole "yhdyntä".

Seksi on seksuaalista kanssakäymistä. Suuseksi ja kädellä hyväilykin on seksiä, eikä edes vähemmässä määrin kuin yhdyntä! En minäkään haluaisi harrastaa yhdyntää naisen kanssa, joka ei siitä nauti. Se tuntuisi minulle enemminkin hyväksikäytöltä.. Kyllä minulle kelpaa mikä tahansa seksi, kunhan molemmat osapuolet nauttivat siitä.. :/ Olen siis mies.

Vierailija
7/31 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on erilaisia, ei kaikki heterotkaan pidä yhdynnästä. Eivät edes seksistä lainkaan. Se ei ole rikollista! Eikä ketään voi pakottaa yhdyntään. Seksi on sitä varten, että nautitaan. Yhdyntä on varsinaisesti vain lisääntymistä varten. Seksin käsite ei ole "yhdyntä".

Seksi on seksuaalista kanssakäymistä. Suuseksi ja kädellä hyväilykin on seksiä, eikä edes vähemmässä määrin kuin yhdyntä! En minäkään haluaisi harrastaa yhdyntää naisen kanssa, joka ei siitä nauti. Se tuntuisi minulle enemminkin hyväksikäytöltä.. Kyllä minulle kelpaa mikä tahansa seksi, kunhan molemmat osapuolet nauttivat siitä.. :/ Olen siis mies.

Vierailija
8/31 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en seksistä kovinkaan nauti, vaikka saankin orgasmeja joskus. Seksi tuntuu lähes aina pakkopullalta, ehkä noin 3/10 kerrasta on itsellänikin fiilis mukana. Ja usein saattaa olla niin että mielin seksiä, mutta kun pari minuuttia on jumputettu niin se menee ohi. Ja ollaan testailtu lukuisia asentoja eikä mikään auta. Ja seksikumppaneita on kokeiltu moniakin ja kaikkien kanssa sama asia. Ei siis ole kemiasta kiinni, sillä rakastan omaa miestäni ylikaiken. Lisäksi lopetettuani hormonaalisen ehkäisyn, auttoi se hetken, nyt on palautunut haluttomuus ilman mitään syitä. Harrastamme seksiä miehen kanssa silti lähes joka päivä, sillä haluan että hän saa tyydytyksen. Olen tullut siihen tulokseen, että seksi ei vain ole niinkään oma juttuni.

Vierailija
9/31 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en seksistä kovinkaan nauti, vaikka saankin orgasmeja joskus. Seksi tuntuu lähes aina pakkopullalta, ehkä noin 3/10 kerrasta on itsellänikin fiilis mukana. Ja usein saattaa olla niin että mielin seksiä, mutta kun pari minuuttia on jumputettu niin se menee ohi. Ja ollaan testailtu lukuisia asentoja eikä mikään auta. Ja seksikumppaneita on kokeiltu moniakin ja kaikkien kanssa sama asia. Ei siis ole kemiasta kiinni, sillä rakastan omaa miestäni ylikaiken. Lisäksi lopetettuani hormonaalisen ehkäisyn, auttoi se hetken, nyt on palautunut haluttomuus ilman mitään syitä. Harrastamme seksiä miehen kanssa silti lähes joka päivä, sillä haluan että hän saa tyydytyksen. Olen tullut siihen tulokseen, että seksi ei vain ole niinkään oma juttuni.

Ompa surullista luettavaa!

Vierailija
10/31 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivoit esiin toistakymmentä vuotta vanhan ketjun ihan vain surunvalitteluja varten?

Vierailija
11/31 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivoit esiin toistakymmentä vuotta vanhan ketjun ihan vain surunvalitteluja varten?

En. Mutta eikö tuo sinusta ole aihe puhua? Vai eikö tämä todellakin OLE surullista? Ja mitähän pitäisi tehdä? Miehet näköjään aina vaan jauhavat samaa; penis kiihottaa naista sisältäpäin ja ei siihen klitorikseen tarvitse koskea yms. Niin, kun miehethän sen tietävätkin.

Kyllä tämä onhyvä aihe, vaikkei se tosiaan näytä kiinnostavan kuin korkeitaan kieltmisen tasolla. Siispä pitäisi vaietako? Ja yhdyntähän on kaikkialla mainostettu pääasiaksi seksissä - no riippu kenen kannalta katsoo.

Vierailija
12/31 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Mutta eikö tuo sinusta ole aihe puhua? Vai eikö tämä todellakin OLE surullista? Ja mitähän pitäisi tehdä? Miehet näköjään aina vaan jauhavat samaa; penis kiihottaa naista sisältäpäin ja ei siihen klitorikseen tarvitse koskea yms. Niin, kun miehethän sen tietävätkin.

Kyllä tämä onhyvä aihe, vaikkei se tosiaan näytä kiinnostavan kuin korkeitaan kieltmisen tasolla. Siispä pitäisi vaietako? Ja yhdyntähän on kaikkialla mainostettu pääasiaksi seksissä - no riippu kenen kannalta katsoo.

Tää sun maniasi tähän aiheeseen iskee kyllä aina kuin salama kirkkaalta taivaalta. Jos ei viime aikojen ketjuista löydy mitään tekosyytä mihin tarttua, niin tokihan sellainen löytyy vaikka vuodelta 2010...

Kyllä, lainaamallasi kirjoittajalla on ollut ainakin meidän normaalit seksihalut omaavien näkökulmasta kurjalta tuntuva tilanne vuonna 2010. Ehkäpä hän on kuitenkin tässä kymmenen vuoden aikana oppinut tulemaan toimeen oman aseksuaalisuutensa kanssa, ja toivottavasti miehelläkin on riittänyt ymmärrystä ja rakkautta vaimolleen, joka on todennut, että seksi ei ole hänen oma juttunsa, kurjaahan se on miehellekin!

Mutta tuosta kirjoituksesta et kyllä saa revittyä irti mitään tuohon paskamies-agendaasi, lainaamasi kirjoittaja ei valita miehestään yhtään mitään, päin vastoin kertoo rakastavansa häntä ja jopa saavansa orgasmeja kaikesta huolimatta. Nyt tuli kyllä huti sulle, toivotaan ettei hän pahoita mieltään siitä, että yrität ratsastaa hänen kirjoituksellaan omaa agendaasi - hänen tarkoituksenaanhan ei ollut minkäänlainen miehen mollaaminen.

Vierailija
13/31 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sii mitä? Taitaa aihe olle arka ja kiusallinenkin joillekin miehille! Tämä asia EI OLE vain yhden naisen ongelma, eikä tämän päivänkän, kuten huomaamme aloittaja vuosiluvusta!

Tämähän on suuren osan naisista ongelma, ei sitä voi sivuuttaa "yhden naisen kirjottamasta".

Uskomatonta lööperiä, mieheltä,

Niehet saavat (melkein aina ) yhdynnässäm ja senkö pitäisi riittää niin naisille, kuin miehillekin?

Ehdottaisit sensijaan, mitä asiall voisi tehdä?

Täällä on nytkin ollut paljon ja lukuisia naisten kirjoituksia siitä, miten heisän seksi elämänsä on epätyydyttävää. suorastaan surkeeta.Ja vaikka sanovat että ovat miehilllensä kertoneet, ei muutosta tapahdu.

Onneksi on muunkinlaisia miehiä, kuten omani. Ei ole valittamisen sanaakaan!

Vierailija
14/31 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on yhä vaan miesten, ja seksi on monille pelkkää panoa. Ja puhumattakaan naisen eurosta, joka siis ei ole euro ollenkaan..kai siitäkin vaan pitäisi siis vaieta.

Vierailija
15/31 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä, lainaamallasi kirjoittajalla on ollut ainakin meidän normaalit seksihalut omaavien näkökulmasta kurjalta tuntuva tilanne vuonna 2010. Ehkäpä hän on kuitenkin tässä kymmenen vuoden aikana oppinut tulemaan toimeen oman aseksuaalisuutensa kanssa, ja toivottavasti miehelläkin on riittänyt ymmärrystä ja rakkautta vaimolleen, joka on todennut, että seksi ei ole hänen oma juttunsa, kurjaahan se on miehellekin!"

Siis nainenko aseksuaali? Ja tässä nyt onkin kurjaa miehel Ja nainen oppinut tulemaan toimeen oman aseksuaalisuutensa kanssa. Onko paksumpaa potaskaa kuultu.

Vierailija
16/31 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä, lainaamallasi kirjoittajalla on ollut ainakin meidän normaalit seksihalut omaavien näkökulmasta kurjalta tuntuva tilanne vuonna 2010. Ehkäpä hän on kuitenkin tässä kymmenen vuoden aikana oppinut tulemaan toimeen oman aseksuaalisuutensa kanssa, ja toivottavasti miehelläkin on riittänyt ymmärrystä ja rakkautta vaimolleen, joka on todennut, että seksi ei ole hänen oma juttunsa, kurjaahan se on miehellekin!"

Siis nainenko aseksuaali? Ja tässä nyt onkin kurjaa miehel Ja nainen oppinut tulemaan toimeen oman aseksuaalisuutensa kanssa. Onko paksumpaa potaskaa kuultu.

”Olen tullut siihen tulokseen, että seksi ei vain ole niinkään oma juttuni.” Tämä ei siis sinusta ole aseksuaalia? Mikä sinun mielestäsi tuossa vuoden 2010 kirjoituksessa oli ongelma? Kirjoittajan mielestä ei ollut miehissä vika, erityisesti ei siinä omassa, vaan siinä ettei itse vain pystynyt pääsemään fiiliksiin. Sinä tietänet tämänkin asian paremmin, jopa aikojaan taa?

Vierailija
17/31 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, jos ei pysty saamaan yhdynnässä (kuten niin monet monet naiset) on sinusta sitten aseksuaaliko? Ja muka tässä on miestään syytellyt? Lhinnä sitä, että sitä yhdyntää pidetään ikäänkuin jonain päätapahtumana - ja sitä se on useimmiten vain MIEHELLE; joten onko hiukan epäreilua. Olen nainen joten tiedän TÄSTÄ jotain enemmän ja paremmin kuin miehet. (varsinkin ne/he, jotka vähättelevät sitä klitorista ja sen "räpeltämistä"..aik ikävää puhetta aina vaan.

Ja "seksinä" ykipäänsä nykyisin puhutaan vaan yhdyntää, joten käsitteet hämärtyvät. Seksiähän on monen laista, ei sitä pelkää miestä tyydyttävää yhdyntää. Silti monet miehet menevät suoraan siihen yhdyntään, ja kun se on tehty -hyvää yötä ja pieru, ja naine jää kylmäksi,vaikka mies voisi hyvin näppärästi nainen tyydyttää vaikka muten, Ennen tai jälkeen. Mutta itsekkyys voittaa. Näin se vaan menee valitettavan usein. Oletko kenties eri mieltä? Tosin tiedäta ehkä  vain oman tilasi ja tekosi. Minulla on kokemusta näistä, poikkeusetta tekevät noin kun oma orgasmi plakkarissa.

Paitsi toki tämä oma fiksu mieheni. Entiset on ja pysyy entisinä.

Vierailija
18/31 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, jos ei pysty saamaan yhdynnässä (kuten niin monet monet naiset) on sinusta sitten aseksuaaliko? Ja muka tässä on miestään syytellyt? Lhinnä sitä, että sitä yhdyntää pidetään ikäänkuin jonain päätapahtumana - ja sitä se on useimmiten vain MIEHELLE; joten onko hiukan epäreilua. Olen nainen joten tiedän TÄSTÄ jotain enemmän ja paremmin kuin miehet. (varsinkin ne/he, jotka vähättelevät sitä klitorista ja sen "räpeltämistä"..aik ikävää puhetta aina vaan.

Ja "seksinä" ykipäänsä nykyisin puhutaan vaan yhdyntää, joten käsitteet hämärtyvät. Seksiähän on monen laista, ei sitä pelkää miestä tyydyttävää yhdyntää. Silti monet miehet menevät suoraan siihen yhdyntään, ja kun se on tehty -hyvää yötä ja pieru, ja naine jää kylmäksi,vaikka mies voisi hyvin näppärästi nainen tyydyttää vaikka muten, Ennen tai jälkeen. Mutta itsekkyys voittaa. Näin se vaan menee valitettavan usein. Oletko kenties eri mieltä? Tosin tiedäta ehkä  vain oman tilasi ja tekosi. Minulla on kokemusta näistä, poikkeusetta tekevät noin kun oma orgasmi plakkarissa.

”Itse en seksistä kovinkaan nauti, vaikka saankin orgasmeja joskus.” Ilmeisesti et edes lue tekstiä, jota mukamas tässä ollaan kommentoimassa?

Ikävää, että sulla on ollut paskoja ukkoja elämässäsi. Vielä ikävämpää, ettet ole päässyt siitä yli edes kunnon miehen avulla, vaan että olet tehnyt siitä itsellesi tällaisen lähetystyön tapaisen mission.

Vierailija
19/31 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen vaimon kanssa ei yhdyntä tuntunut oikein miltään. Eron jälkeen sitten ollutkin aivan toista.

Vierailija
20/31 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Itse en seksistä kovinkaan nauti, vaikka saankin orgasmeja joskus.” Ilmeisesti et edes lue tekstiä, jota mukamas tässä ollaan kommentoimassa?

Ikävää, että sulla on ollut paskoja ukkoja elämässäsi. Vielä ikävämpää, ettet ole päässyt siitä yli edes kunnon miehen avulla, vaan että olet tehnyt siitä itsellesi tällaisen lähetystyön tapaisen mission.

Etkö ymmärrä, ettei tämä ole yhden naisen kirjoitus, van monien monei ja taas monien! Ei ole kyse minusta tai ton ketjun aloittajasta, vaan uhan vaan totuudesta; harva nainen nauttii ja saa orgasmin vain siitä, että mies tunkee sissä ja alkaa naimaan,ja lopettaa "seksin" siihen kun itse saa.

Kai tämä nyt on jo päivänselvää tänäpäivänä jokaiselle ainakin alle 60 veelle miehelle täällä.