Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on vartalosi ongelmakohta? Minulla järkyttävät

Vierailija
01.12.2010 |

jenkkakahvat! Olen oikeasti tosi hoikka, mutta joudun pukeutumaan tunikoihin ja välttämään vartalonmyötäisiä paitoja ja matalavyötäröisiä farkkuja.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen oikeasti ruma nainen

Vierailija
2/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks toppauksilla saa aikaan melko hyvän vaikutelman vaatteet päällä, mutta uimahallissa yms. kyllä hävettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vertaan itseäni nykyisen kauneusihanteen mukaiseen naiseen, mulla on ihan liian leveä ja rumanmuotoinen lantio, roikkupylly, roikkuvat, liian pienet rinnat, jenkkakahvat, mahdottomasti selluliittia, kamalasti raskausarpia, liian paljon läskiä reisissä ja käsivarsissa ja.. ja.. ja..

Mutta toisaalta mun kropassa ei ole mitään vikaa. Olen terve, jalat kantaa, kroppani on onnistunut kehittämään täydellisen lapsen kaksi kertaa ja synnytyskin on onnistunut hyvin, maitoakin ovat rintani tuottaneet hyvin, näen, kuulen ja pystyn puhumaan ja tekemään kaikenlaista. Mähän olen ihan täydellinen :)

Vierailija
4/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se roikkuu oikeasti niin että roikkupala taittuu pikkareiden alle niin kuin paksuhko lettu.

Ei näy vaatteiden päälle, mutta tekee mut KUVOTTAVAN näköiseksi alastomana.

Vierailija
5/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

finnu persuksessa ja vieläkin sitkeämpi syylä jalkapohjassa.

Vierailija
6/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja reidet ehkä..toisinaan reidet ihan ok mutta kun huono päivä niin ei:D Muuten olen hoikka.

Vierailija
7/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 6

Vierailija
8/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mille ei voi tehdä mitään on liian pienet rinnat ja lyhyet jalat. Ensimmäiset harmittaa, jälkimmäiset ei pahemmin. Ja joo, pystyn mäkin kävelemään ja syömään mutta se ei liity asiaan mitenkään. Ei ihmiset halua asua missä tahansa lautamökissäkään vain siksi, että siinä on neljä seinää ja katto.

Vierailija
9/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suurimman osan aikaa minäkin olen oikeasti kiitollinen kropalleni, niinä päivinä kun kroonisia kipuja ei ole liikaa. Nää alli-jenkka-sellupäivät ilmenevät vain kerran kuussa ja sovituskopeissa ;)

Vierailija
10/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko hoikka.

Vierailija
11/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla läskiä muuallakin kropassa (BMI jotain 26,5) mutta vyötärölle on kertynyt liikaa suhteessa muuhun kroppaan. En meinaa millään löytää sopivia housuja koska jos ne on muuten sopivat niin vyötäröltä kiristää niin että tulee kaameat makkarat... Sen takia käytänkin enimmäkseen hameita ja mekkoja. Jos lihon niin ylimääräistä kertyy ekana vyötärölle ja jos laihdun niin läski lähtee ensimmäisenä kaikkialta muualta paitsi vyötäröltä...:(

Vierailija
12/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paksut reidet. Joudun näiden takia käyttämään tosi isoja housuja, vaikea saada istuvia. On mulla aika iso persekin, mutta sen kanssa voin elää. Ja arvatkaas mistä laihdun, kun laihdun? Yläkropasta, jossa on muutenkin aika vähän mistä laihtua. Tosi kiva.

Vierailija
13/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se roikkuu oikeasti niin että roikkupala taittuu pikkareiden alle niin kuin paksuhko lettu.

Ei näy vaatteiden päälle, mutta tekee mut KUVOTTAVAN näköiseksi alastomana.

Vierailija
14/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit.

Vierailija
15/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli: tissit osoittaa etelään, maha on kova pömppö joka lisäksi roikkuu alaspäin, perse on iso ja selluliittinen ja muhkurainen, jaloissa selluliittia myös, posket ovat paksut kuin kissalla, hiukset kuin ohutta merilevää.

Kaulassa ja oikeassa käsivarressa on rumia luomia, polvet ovat muhkuraiset, kädet ja jalat ovat pienet ja luisevat, kasvot näyttävät ihan lapsen kasvoilta.

Tällainen itseni mielestä.

Aviomieheni mielestä: Afrodite.

Vierailija
16/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli: tissit osoittaa etelään, maha on kova pömppö joka lisäksi roikkuu alaspäin, perse on iso ja selluliittinen ja muhkurainen, jaloissa selluliittia myös, posket ovat paksut kuin kissalla, hiukset kuin ohutta merilevää.

Kaulassa ja oikeassa käsivarressa on rumia luomia, polvet ovat muhkuraiset, kädet ja jalat ovat pienet ja luisevat, kasvot näyttävät ihan lapsen kasvoilta.

Tällainen itseni mielestä.

Aviomieheni mielestä: Afrodite.

tuolla kuvauksella rehellisesti uskoa, että miehesi pitäisi sinua maailman kauneimpana naisena?

Vierailija
17/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mieheni mielestä minusta tekee jumalaisen kauniin oma persoonallisuuteni. Hah hah, ilkimys :D

Vierailija
18/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi pienet tissit, leveä lantio, paksut pohkeet, lyhyet jalat.

Vierailija
19/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä semmoinen ärsyttävä yhä uudestaan tuleva, syvällä oleva pieni paise, jota ei kuulemma kannata leikata pois, koska arpi olisi vielä rumempi. Ei mikään iso juttu, mutta haittaa ihan sikana ja sen muistaa aina istuessa ;P Ehkä se joskus häviää, tai sitten vaihtaa vaan paikkaa.

Muuten en ole mihinkään tyytymätön, ehkä paksummat hiukset vois olla, mutta so..

Vierailija
20/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mieheni mielestä minusta tekee jumalaisen kauniin oma persoonallisuuteni. Hah hah, ilkimys :D

miehesi mielestä kroppasi ja naamasi ei ole kaunis vaan persoonallisuutesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme