Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorelle varatulle miehelle salasuhde

Vierailija
01.12.2010 |

Löytääkö ihmiset salaseuraa (siis rehellisemmin seksiseuraa) kuinka helposti? Itse olen nykyiseni (ja ainoani) kanssa ollut kohta 7 vuotta ja vähän alkaisi tehdä muutakin mieli, ei voi vieteille mitään...

Olisko täällä joku kiinnostunut 25-vuotiaasta, akateemisesta, hyvätapaisesta ja erittäin urheilullisesta miehestä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kuin vastaus rukouksiini. Olen etsinyt juuri kaltaistasi älykästä nuorta miestä, jonka norja treenattu varsi hehkuisi syleilyssäni. Se, että uskallat tunnustaa kokemattomuutesi, on mielestäni silmissäni upeaa, ja liki tärisen kuvitellessasi ensimmäistä kosketustasi, johtaen yhteiseen sukellukseemme nautinnon syövereihin.

100-prosenttinen luottamus tulevan suhteemme salassapidosta on taattu, sillä olet toiveideni täyttymys ja aion vaalia sinua ja seksuaalista tyydytystämme antaumuksella.

Et kertonut mistä päin etsit seuraa, mutta vuoksesi olen valmis tulemaan matkojen takaa.

Olen 49-vuotias putkimies ja vaikka vuodet ovat väistämttä jättäneet jälkensä vatsakummun ja pälvikaljun merkeissä, olen varma, että seksimme tulee olemaan mahtavaa. Näky siitä, kuinka spermasi valuu viiksistäni tulee varmasti piirtymään mieleesi ikuisesti. Toivon, että pidät pallieni nuolemisesta ja, että voimme ottaa mm. anustapit jo ensimmäisellä kerralla leikkihimme mukaan.

Odottavin terveisin,

Pertti /tre

Vierailija
2/7 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika hauska trollaus :D Oma vika, kun en tajunnut tähdentää, että naiset ovat minun juttuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tää oli hyvä :)

Ei meinannut tulla naurulle loppua, aijjai...

Valuu viiksistäni..

Vierailija
4/7 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sana "hyvätapaisesta" tökki pahasti, oli kai vahingossa eksynyt viestiin.

Putkimiehen vastaus oli aika hyvä...

Vierailija
5/7 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran oot vaan 25, niin eikö kannattas laittaa emäntä pihalle, ja nauttia pari sinkkuvuotta, voisit panna monia ERI naisia, eikä 'vaan yhtä'(tai kahta mikäli flaksi käy täällä)

Vierailija
6/7 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun naisesi saattaa tosin myös tahollaan etsiä seksiseuraa muualta, sillä harvoinhan seksin väljähtymisen huomaa vain toinen.

Onnea matkaan, sitä tuolla tiellä tarvitsette.

Vierailija
7/7 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin homoilla miestäsi. Mukavasti kassia lutkuttaa. Katsoa tuhmasti silmiin, etu -ja nimettömääni nuollessani. Pikkasen mainittuja sormia hanuriin painaa, alussa lempeästi sormien puolimatkaa työntää. Sitten tuoda sormet aivan lähelle peräreijän suuta ha alkaa vinhasti pyörittää. Hitaasti - nopeampaa ja rajusti viheltää ja vatkata pitkin anaalirakoa. Syvemmälle työntää - laittaa nyrkillä haitaria soimaan. Pikkasen jäähdytellä tuota hunajaista reikää läpsimällä kyrvällä pyllyposkia. Tuntea pikkaisen ihanaa persnöyhtää terkani alla. Sitten survaista rautakankea heteroreikään! Ihanasti neljäsosa sisälle painaa, pikkaisen alkulämpoä ja tiukkuutta kokeilla pienellä edestakaisella liikkeellä. Puolet jo sisään survaista ja tasaisella liikkeellä viedä. Nostaa vauhtia ja tuntea hikikarpaloiden tuottavaa miesviinä pitkin kulmakarvojani. Voimaa koventaen aivan tyveen asti painaa, syvällä pyörittää pitkin tuota hekumaista rakkauden luolan seinämiä. Täydellä voimalla jynssätä kun raivohullu, karjua kun peijooni, raivokkaasti kohti hekuman huippua rynnistää kuin härkä. Sitten huutaa, että "NYT TULLEE" ja kaatua selälleni tuon rakkauden tulivuoren alle, pikkaisen silmiäni sulkien tuntea kuinka läämmin paska valuu pitkin rintakehääni. Levittää tuota rakkauden sulklaata pitkin rintakehääni molemmin käsin, kuin kakkua koristeleva Alá Carte -kokki. Tuntea olevani tilanteessa täydellinen, koko luovuudellani vuorattu kakku. Rakastettu ja haluttu, vaikka ehkä pakolla - mutta kuitenkin. Hieroa rintakehääni pitkin miehesi kasvoja, peittää tämän meidän yhteisten hetkiemme kourrutteella samalla itseäni nopeasti runkaten, aivan huipulla äkkiä kääntää halukkaan miehen kasvot sivuun ja pölläyttää spermat korvaan. - Sopii loistavasti tähän. HAHAHA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä