Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helvettiä mun näkökentässäni heiluu?

Vierailija
01.12.2010 |

Sellainen tumma, ehkä hieman ruskea utuinen piste seilaa oikean puoleisen silmäni edessä. Vaikuttaa, että se olisi n. 10 cm:n päässä silmästä, koko n. 2mm x 2mm ja sitä voi vähän niinkuin katsella. Piste liikkuu silmän liikkeen myötä lähtien nopeasti liikkeelle ja vauhti hiipuu reunaan päin mennessä.

Kiva, tuunko sokeeks???

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikohan se joku lasiaissamentuma tai joku vastaava.

Harmiton, mutta pysyvä :-/ Mulla kanssa sellainen.

Vierailija
2/17 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikohan se joku lasiaissamentuma tai joku vastaava.

Harmiton, mutta pysyvä :-/ Mulla kanssa sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy apteekista hakee silmätippoja.

Vierailija
4/17 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiä lekurille, sitä voidaan hoitaa laserilla

Vierailija
5/17 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajankuluessa jääneitä "roskia".

Vierailija
6/17 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tuli mulle ehkä viime viikonloppuna, kun tallustelin kauppakeskuksessa ja ilmastointi puhalsi ikävästi silmiin.

Nyt mun silmät on kyllä ihan märät...

-ap-

Vierailija
7/17 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut se näyttää ihan madolta ja on sellainen vaalea!

Minusta taas tuntuu että se on silmän takana tai jossain ja liikkuu silmän mukaan. Ollut jo vuosia ja jos joku roska olisi niin olisihan se pois lähtenyt viimeistään sukeltaessa silmät auki.

Vierailija
8/17 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkökentässä myös. Kävin silmälääkärissä, ovat samentumia lasiaisessa. Ei vaarallista ja niihin tottuu.

Vierailija
9/17 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkökentässä myös. Kävin silmälääkärissä, ovat samentumia lasiaisessa. Ei vaarallista ja niihin tottuu.

Mua ärsyttää tää suunnattomasti. Aina kun oon katsomassa jonnekin, toi pallura viuhtoo siinä edessä...

Mistä samentumat johtuu? Mitä jos samentumia tulee sata, sit mä en kyllä näe enää mitään...?

-ap-

Vierailija
10/17 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla esimerkiksi verkkokalvon irtauma, joka vaatii kiireellistä hoitoa.

nimim. kokemusta on...

Vierailija
11/17 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla esimerkiksi verkkokalvon irtauma, joka vaatii kiireellistä hoitoa. nimim. kokemusta on...

sanoi että aivan vaarattomia.

Vierailija
12/17 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Molemmissa silmissä sellainen tumma, aivan kuin kihara karva. Se liikkuu katseen mukana. On ollut jo varmaan aivan lapsesta asti, mutta nyt vasta on alkanut vaivaamaan, kun tulee esim. lukiessa tekstin päälle, niin täytyy pyöräyttää silmiä että saa sen pois edestä.. Kuulostaa varmaan vähän sekopäiseltä mutta täytyy kai puhua tuosta seuraavan kerran lääkärissä. :)

Vierailija
13/17 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkistuttaa. Jos se on verkkokalvonirtauma, niin vaatii pikaisen leikkauksen ettei silmä ala sokeutua.

Kyllä minäkin tiedän että lasiaissamentumat ovat normaaleja ja lisääntyvät iänmyötä, mutta toisaalta maallikko ei erota niitä verkkokalvonirtauman oireista. On kaksi verkkokalvonirtaumaa ollut lähipiirissä viimevuosina. Toinen tapahtui ulkomailla ja jouduttiin leikkaamaan siellä.

Vierailija
14/17 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtien. Ikää ny kohta 40v. Ja ovat lisääntyneet. Valoissa näitä "siittiöitä" vilisii silmissä vaikka kuinka paljon :)

Vierailija
15/17 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla esimerkiksi verkkokalvon irtauma, joka vaatii kiireellistä hoitoa. nimim. kokemusta on...

sanoi että aivan vaarattomia.

ja ovat ihan vaarattomia?! HEH JA HAH verkkokalvon irtauma vie näön ellei korjata ja ehkä vaikka korjattaisiinkin :(

Vierailija
17/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on oon 12. vuotias poika ja yksi lasiais samentuma leijuu tossa yksi tosi pieni piste ku kattoo taivaalle nii niit on aika paljo lääkäri sanoi sokeudun kohta :( kun on ollu tosi kauan silmässä kaihi ja koira purru reiän silmää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi