mieheni haluaa että otan silikonit
eikä ole koskenut rintoihini lastemme syntymien jälkeen, eli yhteensä neljään vuoteen. muuten kroppani on normaali ja sopusuhtainen ( ei raskausarpia tms. ), vain rinnat roikkuvat.
En halua silikoneja, en koe niitä tärkeäksi asiaksi, kun mikään ei kuitenkaan tässä elämässä ole pysyvää ja muutosta tapahtuu kehossakin jatkuvasti. Muuten olen tyytyväinen elämääni, vain mieheni vaatimukset ahdistavat, vaikka en niitä aio toteuttaa.
Kommentit (7)
ja millaiset ne sun rinnat on? Mielenkiinnosta vaan kun itse joskus silikoneja mietin, mutta kyllä mua vituttaisi jos mies semmoisia rupeaisi ehdottelemaan ja loukkaantuisin tosi paljon.
Oikein selität kuinka tärkeää se sulle olisi, etkä suostu koskemaansen vehkeeseen, ja jos kassit osuu suhun kun panette sanot HYIIIIIII!!! ja lopetat heti.
Se ei rakasta sinua ihmisenä, vaan haluaa muokata susta jonkun objektin itselleen.
Toi on pelottavaa, mä en kyllä katselisi tollaista miestä.
( paranisi siis nopeammin ja paremmin), niin saattaisin tehdä tilanteessasi seuraavasti: en tyytyisi pelkästään silikoneihin. tekisin niin monta leikkausta kuin turvallisesti voisi tehdä, miehen kustantamana tietenkin. Kun leikkaukset olisi tehty ja olisin parantunut niistä, niin jojo mies pellolle tai itse muuttaisin pois. tätä muuttoahan olisin jo valmistellut niin, että olisi säästetty asuntoon yms, jos sellaista ei ilman säästämistä pystyisi esim vuokraamaan.
imettäneen naisen rinnat. roikkuu.
itse en yhtään innostu ajatuksesta, lähinnä ällöttää. on niitä muitakin rahareikiä, eikä jotenkin sovi tuo juttu ajatusmaailmaani yhtään.
harmittaa vain, että mies ei pidä minusta tällaisena kun minä kuitenkin olen aina pitänyt hänestä ( 8 vuotta yhdessä ja 10 kiloa lisää)
ap
VAIHTOONNNNNNNNNNNNNNNN