Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan varmaan kohta potkut....

Vierailija
30.11.2010 |

Kaikkitietävä ja muut ei tiedä mitään -asenteella varustettu pomo on alkanut ärsyttää aivan suunnattomasti. Jos hän ei jostain asiasta tiedä, siitä ei toisetkaan saa puhua. Joka keskustelussa täytyy tuoda esiin miten hän kyllä tietää. Hän haukkuu mm. asiakkaita selän takana sen minkä kerkiää, toisten valinnat ovat aina vähintäänkin outoja "en minä vaan olisi ikinä..."

Olenkin alkanut piikitellä häntä ja puhun tahallani asioista, joista hän ei osaa puhua. Aikaisemmin vain nyökyttelin hänen mielipiteilleen, olin olevinaan samaa mieltä. Nyt en jaksa sitä enää, vaan kerron kyllä aina kun olen erimieltä hänen kanssaan. Se tuntuu häntä ärsyttävän.

"Yllättäen" firmalla menee huonosti, konkurssi uhkaa ym. Väkeä joudutaan ehkä vähentämään ym. paskaa puhuu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan aina ottaa loparit, jos ei pomo miellytä?

En halua karenssia, pienillä paikkakunnilla kun ei ole töitä tarjottimella, vaan on melkeinpä tehtävä sitä mitä on tarjolla.

Vierailija
2/5 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitten saatkin potkut kohta, jos jo vähennyksellä uhkailevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulee potkut, niin etpähän joudu karenssiin.

Vierailija
4/5 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oliko se vaan pomon tekosyy irtisanoa sut. Jos se oli tekosyy, niin sehän on sitten laiton irtisanominen ja tulee kai siitä jotain seurauksia pomolle?

Vierailija
5/5 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos vetoaa irtisanomisessa tuotannollisiin ja taloudellisiin syihin. Sen sijaan jos työntekijän irtisanoo siksi, ettei tämä esimerkiksi ole sopiva kyseiseen tehtävään, niin ei siitä mitään sanktioita tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan