Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ja hemoglobiini?

Vierailija
30.11.2010 |

Tietääkö kukaan arvoa, jonka alle Hb ei saisi mennä? Pitäisi siis ottaa lisärautaa, jos vkoja 30 ja risat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pitää Hb kohtuulukemissa (yli 100?), kun synnytyksessä joka tapauksessa menettää verta jonkinverran. Ja onhan sitä aneemisena väsyneempikin.

Vierailija
2/6 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan syönyt ja parin viikon päästä oli taas 130

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin paljon lihaa ja c-vitamiinia sisältäviä kasviksia, sillä pysy hb tarpeeksi ylhäällä.

Vierailija
4/6 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse tässä miksei neuvola reagoinut, kun itsellä lähtentelee tuota arvoa 100 ja mietin nyt itse pitäisikö asiaan reagoida

Vierailija
5/6 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 115 ei olisi hyvä mennä "edes" raskausaikana ja jos 100 lähnetelee niin kipinkapin muutosta ruokavalioon ja/tai rautalisää purkista/plosta.

Vierailija
6/6 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 115 ei olisi hyvä mennä "edes" raskausaikana ja jos 100 lähnetelee niin kipinkapin muutosta ruokavalioon ja/tai rautalisää purkista/plosta.

Syön kyllä jo tosi hyvin ja otan MultiTabs raskausajan vitamiineja,joissa myös vähän rautaa. HB vain jostain syystä putoaa. Taidan käydä ostamassa sitä luontaistuote "mehua", jota suositellaan. Olen aika väsynyt ja johtuu varmaan tästä HB arvosta. t. AP