rahat eivät riitä
Laskuihin menee kaikki. Lääkäriin pitäisi mennä.
Joulusta en tiedä.
Kommentit (9)
Jos nyt maksat kaikki laskut,paljonko jää loppukuuksi rahaa? Tuleekohan lapsilisä ennen joulua?Sais sillä ainakin ruoat
Jos nyt maksat kaikki laskut,paljonko jää loppukuuksi rahaa? Tuleekohan lapsilisä ennen joulua?Sais sillä ainakin ruoat
Nyt on yksi euro tilillä ja jos rahaa tulee, se ei tod.näköisesti riitä kaikkiin laskuihinkaan.Siis niihin marraskuun laskuihin..
Puhelinlaskut, vuokra marraskuulta, lainat jne.
Eli tuolla kaavalla jouluna olen edelleen miinuksella.
Siitä lääkäristä. En mielelläni mene julkiselle puolelle puhumaan. Ja siksi koska kaikki kirjataan ylös, pakko mennä yksityiselle..
Itse kikkailen noiden laskujen kanssa usein niin, että tärkeimmät maksan ja muut saavat odottaa.
Itse kikkailen noiden laskujen kanssa usein niin, että tärkeimmät maksan ja muut saavat odottaa.
Tuolleen oon pärjännytkin mutta saa nähdä miten nyt pärjään. Pakko varmaan siirtää laskujen maksua, osaksi.
Tuo lapseni pitää huomioida joka päivä ettei tarvitse nälkää nähdä.
Itse oon jo laihtunut tässä säästämisessäni.
Miten olette onnistuneet kusemaan raha-asianne?
Mulla palkka n.1300 e käteen kuukaudessa. Laskujen ja ruokien jälkeen 1000e...ei se riitä.
Tuntuu että opiskelevat kaveritkin voi ostaa enemmän vaatteita ja kenkiä kuin minä.
EI ole velkaa eikä omaisuutta.
erittäin huonosti riittää meilläkin :(. odotellaan vaan missä vaiheessa joudutaan asunto myymään.
päivä kerrallaan.
Mutta ei kai se julkisella puolella niin kallista ole? Mulla on tilillä vain 100e mutta silti olen onnellinen :)
Pitäis jossain vaiheessa mennä yksityiselle.
En uskalla jättää laskuja maksamatta, niitä on sen verran monta.
Ap