Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wikileaksin vuotojuttu on muuten oikeastaan tosi hyvä

Vierailija
30.11.2010 |

Mä tykkään, että on hyvä kun salaisuuksia vuodetaan julki ja asioita tulee päivänvaloon. Sittenpähän oppivat noi päättäjätkin vähän varomaan kun voi joku päivä käydä niin, että kaikki tuleekin julki.

Salaisuuksissa ja salailussa ei ole mitään hienoa edes valtiotasolla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa syy miksi salaisuuksia pidetään on, että salaisuuksien pitäjät pitävät muita liian tyhminä ymmärtämään heidän salaisuuksiaan tai sitten motiivit ovat itsekkäät ja ahneet. Kumpikaan vaihtoehto ei ole hyväksyttävä.

Vierailija
2/5 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan oikeasti mitään sellaista mikä muuttaisi asioita. Kaikki paljastettu poliittisen ilmapiirin rajojen sisällä. USA hegemonian mukaista aineistoa..

Ettei olisi jopa tarkoituksen mukaista käänteistä asioiden sisään syöttöä jotain tulevaa kampanjaa pohjustaakseen. Kuulostaa liian kevyelle ja helpolle. Teatteria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka virallinen kannanotto jonkin valtion toimintaan voi olla joko tuomitseva tai neutraali, pitää jossain antaa selkeästi suomalaisille päättäjille tieto että "ne vitun kusipäät ovat aivan idiootteja ehdotuksineen".

Vierailija
4/5 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään sellaistahan ei Suomesta ole paljastettu, mitä emme olisi jo tienneet. Mutta mä luulen sen johtuvan vain siitä, että me olemme tavattoman tylsää väkeä. Esim USAstahan on paljasteltu kaikenlaista ei-hegomonian mukaista aineistoa väärinkäytöksistä ja kidutuksista jne.

Vierailija
5/5 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi kuulemma paljastetaan yrityssalaisuuksia ja sen jälkeen päästäänkin varmaan ihmisten yksityisasioihin. Kaikkia esiin vaan!