Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: miten torppaatte lehtimyyjät?

Vierailija
30.11.2010 |

Itse lyön luurin korvaan, jos ei kerrasta usko etten tilaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään jonninjoutavaa lässyttämään, samalla tavalla torppaan myös kännykkäliittymäkauppiaat ym...

Vierailija
22/31 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun asia/yritys selviää, sanon että kiitos, en ole tilaamassa mitään, kyllä ne ovat uskoneet? Tai jos jatkavat, sanon, että kiitos, en tosiaan tarvitse, sanon hei ja lopetan. Ei ole koskaan sattunut ainakaan mitään huonokäytöksistä myyjää kohdalleni, mistä usein saa kuulla - onko muille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun saan vain selville mitä se siellä selittää, että kyse on lehtitilauksesta, sanon kuuluvalla ja selvällä äänellä kesken hänen puheensa että: "KIITOS VAIN MUTTA EN HALUA TILATA MITÄÄN PUHELIMESSA. HEI HEI."

Ja suljen luurin.

Tosi helppoa ja tuon osaa kuka vaan!!!

Vierailija
24/31 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oon töissä lehtipainossa. Saan kaikki lehdet 40-50% alennuksella :-)

Vierailija
25/31 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarjous kuulostaa hyvältä mutta mulle tulee tällä hetkellä ne lehdet joita haluan lukea.

Toimii. Paitsi sitten sille yhdelle, jolle on melkein pakko tarjota punasta luuria, kun ei kerta kaikkiaan ymmärrä puhetta.

Vierailija
26/31 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. En tarvitse. Kiitos soitostasi ja hyvää päivänjatkoa.

Sanon siis iloisesti hymyillen ( :

Kotikasvatukseni ja luonteeni eivät anna periksi, että lyön ventovieraalle ihmiselle luurin korvaan.

Vierailija
27/31 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on kaikki edelliset lehtilaskut ulosotossa ja olen pahasti velkaantunut, että mitenköhän onnistuu, sulkevat kyllä puhelimen ihan itse, ei mulla ole sydäntä lyödä luuria korvaan :D

Vierailija
28/31 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin kun vastaan, ei ole kiire. Pysyn ihan hillittynä ja kuuntelen kohteliaasti koko heidän tarjouksensa ja yrityksensä tarjota lehteä vielä ekan ja tokankin kieltäytymisen jälkeen.. kyllä ne jossain vaiheessa sanoo että "no ei tässä sitten muuta kuin kiitos ajastasi ja hyvää joulunodotusta/kesää/talvenjatkoa" kun aina vaan toistan että "ei nyt kuitenkaan halua tilata, kiitos vaan".

Työtäänhän he vain tekevät.

Vierailija
29/31 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytöstä on jo se, ettei uskota heti ensi kerrasta, vaan joutuu kieltäytymään useamman kerran.

Kerran yksi myyjä suuttui minulle, alkoi huutamaan ja kirjoilemaan. Puhelun aluksi hän esitteli itsensä ja firmansa, mutta nimet meni minulta ohi jostain syystä. Hän alkoi esitellä myymäänsä juttua, mutta minä keskeytin hänet ja kysyin kohteliaasti hänen nimeään ja firmaa josta soittelee. Ei kertonut, jankkas että minä kerron nyt tämän tarjouksen ensin. Huutamiseksi se meni, kun sanoin hänelle että kerro nyt ensin nimesi. Nimen ja firman halusin tietää sen takia, koska myyntikikkana oli kysellä minulta henk.koht asioita! Se oli ihan älytön puhelu, enkä voi tehdä ilmoitustakaan mihinkään koska se nimi ja firma jäi epäselväksi.

Vierailija
30/31 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku soittaa, sanon, että nyt ei ole yhtään aikaa, mulla alkaa palveri just ja en ole kiinnostunut ostamaan/tilaamaan yhtään mitään, hei hei.

Vierailija
31/31 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä koskaan ikinä milloinkaan laita sitä mihinkään kuponkiin, edes arvonnat tms.

Lehtiä tilatessani selaan nettiä tai lehtien välissä olevia kuponkeja ja vertailen tarjouksia, siten tilaan lehteni. Ja aina on lehti tullut, vaikka kupongista on puhelinnumero puuttunutkin.