Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16-vuotiaalla koulumatkaa 1,5km. Kuskaisitkö näillä

Vierailija
30.11.2010 |

-15 asteen keleillä kouluun vai takaisin, jos tekisit töitä kotoa käsin vai laittaisitko kävelemään?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä autan aina poikiani ja asetan heidät ykkössijalle. Se on sitä rakkautta. En näe syytä siihen miksei voisi kuskata.

Vierailija
2/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v kävelee aina kouluun ja koulusta kotiin 2.8km. Pakkasta tänään -22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuo pakkanen eikä mikään!

Vierailija
4/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaen kävelevät kouluun ja takaisin kesät talvet vastatuuleen 10 km ja vaikka olisi 30 astetta pakkasta. Ihan pilalle lapset menevät jos kylmällä ilmalla tai sateella kuskataan. Ei ole normaalia joskus osoittaa huolehtimista ja välittämistä! Pitää olla karski meininki!

Vierailija
5/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaen kävelevät kouluun ja takaisin kesät talvet vastatuuleen 10 km ja vaikka olisi 30 astetta pakkasta. Ihan pilalle lapset menevät jos kylmällä ilmalla tai sateella kuskataan. Ei ole normaalia joskus osoittaa huolehtimista ja välittämistä! Pitää olla karski meininki!

kuskaisi ja olen tässä vienyt ja hakenut välillä, mutta mielestäni tuo ei ole matka eikä mikään kävellä ainakin toiseen suuntaan kerran päivässä.

Vierailija
6/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin joskus, kun se sopisi omaan aikatauluuni.

Vierailija
7/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tällä viikolla vienyt joka päivä samalla kun menen töihin ja samoin hakenut.

En ajaisi pyörällä itsekään näin kylmässä

Vierailija
8/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli (vuosi sitten) koulumatkaa useampi kilometri, mutta silti sen kolmenkymmenen asteen pakkasissa taivalsin.

Ei ne huonot säät, vaan ne väärät varusteet...

Vierailija
9/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaluokkalaistakaan, vaikka matkaa tuplaten.

Vierailija
10/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sieltä takaisin, niin ainoastaan sellainen voisi vastata tähän että kävelköön.

Mikäli auto on käytössä ja voisi kuskata, vaan ei viitsi.

Mä kyllä kuskaisin.

Vierailija
11/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli (vuosi sitten) koulumatkaa useampi kilometri, mutta silti sen kolmenkymmenen asteen pakkasissa taivalsin.

Ei ne huonot säät, vaan ne väärät varusteet...

Ajattelutapa, mitä en ole ikinä oikein tajunnut.

Vierailija
12/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä autan aina poikiani ja asetan heidät ykkössijalle. Se on sitä rakkautta. En näe syytä siihen miksei voisi kuskata.

Näin toimiaan perustelee myös jokainen curlin-vanhempi, joka ei osaa laittaa lapselleen mitään rajoja. Ettei tulisi paha mieli ja jotta olisi aina hyvä olla.

Minä en kuskaisi. Nuorten on opittava, ettei kaikki tule kultavadilla tarjoiltuna. Että joskus on kylmä ja siitä pitää kärsiä. Näin se elämä vaan pyörii.

Vierailija
13/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
14/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä armosta voisin kuskatakin.

Vierailija
15/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun auto nukkuukin ulkona ja etäpäivinä en tarvitse sitä mihinkään. En siis alkaisi lämmittämään ja rapsuttelemaan...

Jos olisin itse lähdössä autolla samoihin aikoihin, niin sitten toki.

Vierailija
16/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-15 ei ole vielä kovin kylmä ja 1500m on mitätön matka. En kuskaisi edes 7 vuotiasta.

Vierailija
17/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos voisin ajoittaa esim. kauppareissun sopivasti. Erikseen en lähtisi kuskaamaan. Eka- ja tokaluokkalaiset kävelevät näillä ilmoilla vajaan kilometrin matkan mennen tullen. 1,5 km:n matkan pystyy kyllä melkein aikuinen kävelemään säällä kuin säällä, kunhan pukeutuu oikein.

Vierailija
18/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-18 astetta. Ruinasi myös että saisi kävellä kotiin, mutta en antanut kun alkaa hämärtää niin aikaisin.

Vierailija
19/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta tämä nykyaika, ei ihme, jos on läskejä ja flegmaattisia nuoria Suomi pullollaan. eihän tuohon matkaan edes kävellen mene kuin muutama minuutti. Vähän järkeä päähän, jos Suomessa asutaan, niin pakkasta on talvella. Ei ne teinit ole ennenkään jäätyneet, kun pistää tarpeeksi päälle. Suorastaan surullista, että tuollaista täytyy edes miettiä.

Vierailija
20/42 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuskaisi. Juuri aamulla kävin kävellen saattamassa ekaluokkalaisen 2,5 km matkan kouluun kävellen ja pakkasta on 18 astetta. Hyvin tuolla tarkenee, kunhan on pukeutunut oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi