Synnytin tänä aamuna
kakan ryhdyttyäni eilen vahtimaan hiilareita. Siitä onkin kauan kun on saanut moisen ponnistusvaiheen kokea. Mitä karppikeinoja onkaan ettei tarvi aamukakalla ihan pasektomiaan mennä?
Kommentit (7)
ihanaa. Itse olen myös katsonut nyt hiilareita ja kakkaa on saanut taas odotella useamman päivän. Viimeksi sain levolacin avulla puserrettu jotain ulos.
Vihanneksia enemmän, hop hop, toi on jo tosi epäterveellistä!
Kärsin lähes kroonisesta ripulista, ja jos joskus olis kovempaa, olisin onnellinen.
Mutta tuo että synnyttää kakan... se on jo kova ponnistus....
...ettei tässä ole kyse lapsen synnyttämisestä.
reilusti rehuja jos karppaatte!
Porkkanaa, lanttua, omenaa, luumua (hedelmissä on hiilareita joo, mutta hyviä sellaisia)kurkkua, tomaattia, paprikaa, sipulia...
Satoja grammoja päivässä tarvitaan noita, jotta suolen toiminta säilyy! Jatkuva ummetus altistaa suolistosyöville.
Lämpimästi voisin suositella syömään myös tummaa täysjyväleipää useamman palan päivässä, vaikka kuinka karppaisi.
ilman muuta vihreä salaatti ja ruisleipä säilyy dieetissä kun karppaatte! ja pitää juoda paljon vettä kun on proteiinirikas dieetti.
Niinhän sitä sanotaan, että se ensimmäinen synnytys on vaikein, luulen, että seuraava syntyy jo pienemmällä pakerruksella.
Miten te jakselette? Annathan puolestani lämpimän halauksen uudelle pienokaiselle. ?