Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelkosektiosta

Vierailija
30.11.2010 |

Millä perusteella sektion saa? Täytyykö olla terveydellisiä ongelmia tai saako ihan "terve" sen myös jos haluaa? Miten toipuminen sektiosta?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä lasta, esikoinen syntyi terveenä, lähinnä tuuria oli, ettei vammautunut, pelastus hänen pieni kokonsa. Toisen lapsen kohdalla mitattiin lantio ja todettiin, ettei vauva luultavasti mahdu syntymään (minulla ahdas lantio) ja harkittiin sektiota. Lopulta sitten päätettiin, että minä yritän synnyttää alateitse ja sektio tarvittaessa. Alatiesynnytys pitkittyi ja siinä oli jo niin minun kuin vauvankin henki vaarassa, mutta ei tehty sektiota vaan synnytin alateitse, tuloksena vammainen vauva ja minä repesin todella pahasti ja olin teholla pari viikkoa.

Kolmannen raskauden kohdalla sanoin, että haluan sektion, vetosin ahtaaseen lantioon ja siihen, että edellinen vammautui synnytyksessä. Tästä huolimatta minut meinattiin väkisin laittaa synnyttämään alateitse. Lopulta pitkän taistelun jälkeen sain ajan suunniteltuun sektioon. Noh, vauva päättikin syntyä etuajassa ja sillon meinasin joutua synnyttämään alateitse, mutta mies oli kovana ja sanoi, että vauva syntyy sektiolla ja lopulta myös sektio tehtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla