Tänään on kuolleen ystäväni syntymäpäivä.
Joka vuosi muistin ystävääni, oli helppo muistaa ajankohta kun on myös oma merkkipäivä (kihlapäivä).
Muistan ajat kun juhlimme yhdessä synttäreitämme, minullakin muutaman päivän kuluttua omat. Meillä oli välillä isot juhlat, hienosteltiin ja hulluteltiin. Sitten tuli elämään uusi aika, lapset ja perhe, synttäreitä ei enää juhlittu samalla lailla.
Ajattelin, että ehkä vielä jonain vuonna pidämme yhteiset juhlat, soitetaan ja lauletaan vanhalla jengillä kuin silloin ennen :) Froikkareita, Sir Elwoodia, Kari Tapiota, CCR:ää......
Mutta ei se sitten menekään niin, ystävä kuoli. Ei enää lauluja, ei enää soittoja. Ystävän kitara ei enää soi.
Hyvää syntymäpäivää, ystävä. En sua koskaan ole unohtanut.
Kommentit (11)
Ap sä oot ihana ja mahtava ystävä:)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:20"]
Vai niin. Ystäväsi on jo vuosia maannut haudan levossa. Ruumis on varmaan jo mädäntynytkin, ja matojen syömä.
[/quote]
Miksi pitää olla noin inhottava! Sielujen yhteys ei yleensä ihan hetkessä unohdu. Aloittajalle sen verran, että se mitä teillä oli yhdessä, oli. Se tosiaankin oli, eikä koskaan poistu teidän koetusta historiastanne. Se on aina tulevaisuudessakin arvokasta, niin kauan kuin sinulla ja muilla osallisilla muisti pelaa. Ikävä silti varmasti on. Uskon ja tiedän sen itsekin...
Numerot 2 ja 3, törkeitä viestejä teiltä. Mulle tulee sama vaikutelma kuin 4:lle, oot ollut varmasti hyvä ystävä. Malja teille, ystävyys ei koskaan katoa :)
Halaus sinulle, ap.
Saman suuntaisin miettein vietän yhtä päivää vuodessa. Kiitollisena siitä, että olen saanut kokea jotain niin ainutlaatuista.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:22"]
[/quote]
Ja näin on, vaikka itse itseäni kehunkin! T: Ap.
Miksi itkeä mätänevän ruumiin perään? Kuollut on kuollut ja sitä kuollutta ihmistä sinä et koskaan takaisin saa nyyhkimällä!
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:22"]
[/quote]
Ja näin on, vaikka itse itseäni kehunkin! T: Ap.
[/quote]huomaa aloituksen ajankohta:-)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:38"]Miksi itkeä mätänevän ruumiin perään? Kuollut on kuollut ja sitä kuollutta ihmistä sinä et koskaan takaisin saa nyyhkimällä!
[/quote]
Muista toi kun sun mies/vaimo/äiti/isä/lapsi kuolee. Vahingossakaan et ikinä yhtään itke tai sure tai ikävöi. Toteat vaan, että raato mikä raato, ei jaksa kiinnostaa.
Mitä helvetin ihmispaskoja täällä kirjoittelee? Miettikääpä sitä tosiasiaa että näillä ihmispaskoilla on luultavasti lapsiakin. Just let that sink in.
Painu nyt helvettiin nyyhkimästä täältä, ap!