Jos laitat kaulahuivin sillai lenksulle ja hapsupään lenksun läpi,
kummassa kädessäsi on lenksupää ja kumpaan jää hapsuosa? Entä kumpikätinen olet?
Teen tieteellistä tutkimusta ;) ja minä olen itse oikeakätinen ja lenksu vasemmassa, hapsut jää siis oikealle puolelle ennen lenksuun virittämistä.
Voit myös vastata kummalla olalla kannat olkalaukkua. Minä vasemmalla.
Kommentit (33)
ja olen vasuri, tosin vähän sekakätinen kun kirjoitan kuitenkin oikealla.
olen sekokäsi minäkin, vasemmalla kirjoitan mutta paljon muuta teen oikealla.
Ei lenksu vasemmassa, päät oikeassa.
lenksu vasemmalta, laukku oikealla olalla
Lenksu vasemmalla, hapsut oikealla ja käytän oikeastaan vain cross-body hihnalla varustettuja laukkuja :)
ja laukku vas. olalla. Olen oikea kätinen.
Olkalaukun hihna menee vasemman olkapään yli (että oikea käsi pääsee mukavasti laukulle tarvittaessa)
lenksu tulee oikealle puolelle ja laukku kulkee oikealla olkapäällä
Lenksupää on oikeassa kädessä ja kun huivi on paikoillaan hapsut näyttävät oikealle. Olkalaukkua kannan oikealla olalla.
Mulla just päinvastoin ja olen vasuri, tosin vähän sekakätinen kun kirjoitan kuitenkin oikealla.
Olen myös sekakätinen, kirjoitan oikealla.
elämäni aikana laittanut kaulahuivia noin. Musta se on aina näyttänyt... noh, jätän sanomatta.
ja lenksu olisi oikealla, hapsut vetäisin sitten siitä läpi oikealla puolelle oikeaa kättä käyttäen. Ja olkalaukku on oikealla olalla, koska sitten on helpompi yhdellä kädellä (sillä oikealla) kaivaa sieltä tavaraa, tai tarvittaessa vasurilla avata laukku ja oikealla kaivaa.
Laukku on oikealla puolella ja sen hihna pituudesta riippuen samalla olalla tai pidempi vasemmalla olalla ja laukku kulkee rinnan päältä ristiin. Olen oikeakätinen ja ennen pujottamista huivin hapsupää on vasemmalla ja päätyy siis lenkin läpi oikealle puolelle. Tosin en yleensä käytä huivia noin, vaan näin: http://dy.fi/l28
ja olen vasuri, tosin vähän sekakätinen kun kirjoitan kuitenkin oikealla.
samoinpäin kuin ap:lla ja kannan laukkua vasemmalla olalla. Ja olen vasuri.
ensin oikealla puolella ja kannan laukkua oikealla olkapäällä.
huiveja ei enää käytetä tolleen. nykyään ne kiedotaan taas monta kertaa kaulan ympäri ja päät tungetaan jonnekin sinne piiloon.
Lenksun teen vasemmalle ennen lenksuun virittämistä.
Olkalaukkua kannan sitä vastoin aina oikealla puolellani.
Lenksu vasemmassa kädessä, olkalaukku oikealla.
Lenksupuoli jää vasemmalle. Olkalaukkua kannan molemmin päin, enemmän ehkä oikealla.