Raskaana, virtsatieinfektio ja paineen tunne alapäässä... Onko teidän mielestä
tuo paineen tunne ihan normioire tässä, vai pitäiskö hätäillä ja lähteä päivystykseen?
Kommentit (9)
että tuo paineentunne liittyy nimenomaan siihen infektioon, eikä tarkoita esim ennenaikaisen synnytyksen alkua....
Millä viikoilla olet? Mä menisin jos tuo on uusi oire. Saattaa tarvita tujummat lääkkeet.
saattaa käynnistää synnytyksen ennenaikaisesti, joten onhan se mahdollista. Kannattaa ainakin soittaa.
kun on tuo paine ollu jo toista päivää, niin liittyis infektioon. Ehkäpä uskallan jäädä odottelemaan antibiootin vaikutusta...
minulla ainakin paineentunne liittyy virtsatieinfektioon.
katsottu eilen kun aloitettu antibiootit?! Todennäköisesti paineen tunne liittyy infektioon ja menee ohi parissa päivässä kun lääke puree. t kätilö
Tosin kohdunsuu tarkistettu muista syistä n. 1 1/2 viikkoa sitten, jolloin ok. Olisikohan siinä ehtinyt jotain tapahtua? ap
mut mun kaverilla oli kanssa epämääräistä painontunnetta alapäässä. Epäiltiin virtsatieinfektiota, mutta lähtivät käymään synnärillä tarkastuksessa, koska mies halusi niin. Odottivat kaksosia. Tutkimuksissa huomattiin A-vauvan jo olevan syntymässä. Lapset syntyivät rv26 ja ovat nyt terveitä yksivuotiaita :)
Kannattaa ottaa painontunteet tosissaan!
Paineen tunteen pitäisi hellittää parin tabun jälkeen oman kokemukseni mukaan.