Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset vaatteet sinulla ja miehelläsi on 6.12.2010 klo 18.00?

Vierailija
29.11.2010 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla on verkkopaidat ja pitkät kalsarit jalassa. Tunnelmaa luo iloinen putkimiehen hymy, jonka mies saa aikaan kumartuessaan nostamaan lattialta television kaukosäätimen.

Perheen naiset, minä ja tyttäremme, me kiikutamme kilvan keittiöstä sohvalle asettuneelle miesväelle pikkupurtavaa ja juotavaa. Jaloissa meillä on kotoisat Ainot ja päällä froteiset aamutakit. Varmuuden vuoksi emme ole peseytyneet viikonlopun aikana, jotta juhlakampaus ja -lookki olisi kunnossa.

Vierailija
2/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisyyspäivä on meille aito juhla, jota vietetään ruokaillen pitkän kaavan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjät ja puhtaat, mutta ei mitenkään erityiset. Ruokaa laitetaan kuitenkin ihan juhlavasti ja syödään kynttilänvalossa.

Jouluna on vähän paremmat päällä, mutta ei mitään juhlamekkoja tai miehillä pukuja.

Vierailija
4/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lauantaina juhlissa, joissa oli oikea juhlapukukoodi. Siis avonainen musta iltapuku ja miehillä frakki. Pukeutuuko joku kotona jouluna noin?

Vierailija
5/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen luultavasti ystävien luona kylässä. Miehellä varmaan shortsit tms. koska on sillon työmatkalla Aasiassa.

Vierailija
6/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yopuku ja tiukasti nukkumassa...

Vierailija
7/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlavaatteet on sellaiset vaatteet, jotka laitetaan päälle juhliin, esim. syntymäpäiville, joulujuhliin, ristiäisiin tai vaikkapa tupaantuliaisiin. Juhlavaatteet voivat olla erilaiset riippuen juhlista ja siitä kuinka arvokas/vapaamuotoinen juhlatilaisuus on kyseessä.

Vierailija
8/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä virkapuku, sellainen sininen.

Vierailija
9/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan kalsareissa ju t-paidassa hoitaa juuri silloin lasten ruokailua ja minä olen varmaan lökäpökissäja yökkärissä, ellen ole mihkään menossa.

Ja juhlitaan siinä illalla sitten kakun kanssa kuopuksen syntymäpäiviäkin :))

Vierailija
10/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole menossa linnaan kuitenkaan:)

Vierailija
11/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun mukavasti sohvassa valmiina linnan juhliin. Ollaan tultu iltapäivällä reissusta ja toivottavasti kassit jo ehditty purkaa.

Vierailija
12/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä ehkä farkut tai verkkarit ja t-paita

Vierailija
13/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä virkapuku, sellainen sininen.

Vierailija
14/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti bikinit ja uimahousut.

Vierailija
15/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ulkovaatteet päällä ja istumme autossa kohti kotia. Kotona olemme ihan tavallisissa arkivaatteissa, tai collegepöksyissä pitkän ajomatkan jälkeen ja katellaan linnanjuhlia.

Vierailija
16/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla ja lapsilla on pyjamat päällä.

Arvostan Suomen itsenäisyyttä ja itsenäisyyspäivä on hieno juhlapäivä, mutta en ala kahdelle muksulle ja itselleni vääntämään mitään juhla-ateriaa tai kotona jäykistelemään juhlatamineissa, no way.

Vierailija
17/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi hienoa, jos jotkut laittavat ykköset päälle ja juhlivat niin Suomen itsenäisyyttä!

Vierailija
18/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiasut päällä eli samettinen oloasu, miehellä t-paita ja housut.

Jos vieraita on vielä, niin sitten jotakin siistimpää yllä.

Vierailija
19/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla jotain naisellisempaa, tunika, meikkiä ja hiuksissa kiharoita. Meillä juhlitaan itsenäisyyden ohella nimipäiviä.

Vierailija
20/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on jalassa verkkarit ja paitana joku jossa on kenties just syötetyn vauvan soserippeet tms..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi