täällä liikkuu joku kirjoitusvirheinen joka käyttää sanoja
Lauvantai
Tyttä
ja Huulia sanan monikkoa ''huulija''.
tyhmä.....
Kommentit (15)
mä en viitti kun eihän tää niin vakavaa ole sitäpaitsi se henkilö saattaa käyttää noita sanoja tahalteen,on lukihäiriöinen tai äidinkieleltään venäläinen.Oho,tuol lukee tahalteen=D
että kaikki sanat mennee oikeahaanlaishiin. Opiskellessa ja virallisissa asioissa saa ihan nokko hioa niitä. Jos jotaki häirittee niin siitä vain. Ei ole minun ongelma.
Eärän enlgatniliasen tuktiemlan preusetella on saamnteekvää msisä
jäjresytkssesä kijraiemt snasasa oavt, anioa täkreä on se että esnimäminen
ja vimienien krijian oavt okiella paiklala. Lpopu voi olla tyättä hlöypnölyä
mtuta viot kiuteknin imlan viakekusia lkuea tesktiä. Tmää oninstuu sen
tädhen että me emme lue yskitätisiä kijraiima vaan kookniasia snaoja.
kirjoittaa alkeellisenkaan kieliopin mukaista virkettä. Mutta kielioppivirheitähän ei saa arvostella, "ei kukaan niinq kirjoita täydellistä suomee netissä ja oikeesti mä osaan suomee paremmin ku joku äikän maisteri".
KOSKA tapahtuu jotain tai tehdä jotain> sen pitää olla mielestäni MILLOIN
tai sitten ne iänikuiset NOLO -aloitukset
Korjaa väärin kirjoitustani. Ja kun samalla toisella kädellä tassuttelen taaperoa niin lipsahtavat. koettakaa kestää.
että kirjoittaa murteella vai oletko kenties tyhmä? Jos olet tyhmä niin kaikille ei vain ole annettu kauhalla niin sinulta ei voi silloin kauhalla myöskään pyytää. Pätemisen tarve on heikkouden merkki, itsetuntosi paranee kun ostat uuden Audin, lapsille paremmat pelikonsolit kuin naapurin lapsilla, isommat rinnat, tiukemman tavaran, kauniimmat kasvot. Sinäkin löydät itsesi rahalla!
Korjaa väärin kirjoitustani. Ja kun samalla toisella kädellä tassuttelen taaperoa niin lipsahtavat. koettakaa kestää.
Vaan aivan selkeistä kirjoitusvirheistä, jotka systemaattisesti toistuvat: lauvantai, suojelia, enään, jne...
Sinun kirjoittamasi oikein kirjoitus kurssille vai
oikeinkirjoituskurssille?
Kiitos jos kerrot, itse en muista kaikkia....
Taitaa kirjoittaa omalla murteellaan, joten anna ihmisen olla! Oletko sinä se pilkunnussiJa, joka käy lähes joka toisessa ketjussa korjaamassa pilkkuvirheitä, päätteitä, sanajärjestyksiä jne? Lähde ulos, luontoon ja haukkaa hieman happea jos ei ole parempaa tekemistä, edes työtön äikänmaikka ei jaksaisi olla noin tylsä kuin sinä:
http://voimax.cygnnet.jkl.fi/~xasu/pilkunnussija.jpg
Sinun kirjoittamasi oikein kirjoitus kurssille vai
oikeinkirjoituskurssille?
Kiitos jos kerrot, itse en muista kaikkia....
Et todellakaan taida olla mikään penaalin terävin kynä :) Arvaa kirjoittiko se tuon tahallaan noin, arvaa. PRÖÖÖT väärä vastaus, arvaa uudelleen :)
nyt vain ap ole hieman tyhmä, kun tuollaisista pikkujutuista ärsyyntyy? Löysää vähän sitä nutturaa, paljon mukavampi olla.
Eiköhän näitä retardeja ole ihan useampi? Mutta katsos, kirjoitusvirheet luetaan nykyisin murrepiirteiksi, eli niistä ei saa huomauttaa ;)