Toedättekö/arvaatteko minkä ikäisiä näkemäsi lapset ovat?
Mä en osaa sanoa minkä ikäinen joku lapsi on. Ongelma tulee esille lähinnä työpaikallani kun en tiedä pitääkö tarjota asiakkaille syöttötuoli vai ei. Työpaikallani on nyrkkisääntö, että alle 4-vuotiaille tarjotaan syöttötuolia mutta mistä mä tiedän onko lapsi alle neljä.
Kommentit (7)
Meillä on lapset viimeistään 2-veenä jo istuneet tavallisella tuolilla. Siis että tarjotaanko vielä noinkin isoille syöttötuolia, hmh.
En muuten aina arvaa lasten ikää. Tässä kävin H&M ostoksilla. Siellä katselin tyttöjä ja ne näytti niin pieniltä. Jutut olivat kyllä kaikkea muuta kuin lasten juttuja ja meikkiä yms. sälää sitten katseltiin ja kerättiin. Mietin vain itsekseni, että on lapset pienikokoisia nykyään vai olenko itse niin "vanha", että tuntuu vaan. :)
Meillä on lapset viimeistään 2-veenä jo istuneet tavallisella tuolilla. Siis että tarjotaanko vielä noinkin isoille syöttötuolia, hmh. En muuten aina arvaa lasten ikää. Tässä kävin H&M ostoksilla. Siellä katselin tyttöjä ja ne näytti niin pieniltä. Jutut olivat kyllä kaikkea muuta kuin lasten juttuja ja meikkiä yms. sälää sitten katseltiin ja kerättiin. Mietin vain itsekseni, että on lapset pienikokoisia nykyään vai olenko itse niin "vanha", että tuntuu vaan. :)
sitä vanhemmille meillä on boosterit.
Siis muu kuin vahvistin.
vähän samanlainen kuin autoissa on.
Mistä niitä voi ostaa? Siis ihan kotikäyttöön. Googlaamalla "boosteri" ei saa järkevää tulosta.
Siis muu kuin vahvistin.
vähän samanlainen kuin autoissa on.
jos oletan että pöytä on liian korkealla.